پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

عصر معدن- به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، دکتر مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، پیامی صادر کرد.;

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، متن پیام حسین مدرس خیابانی؛ مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به شرح زیر است:

    «بسم الله الرحمن الرحیم»

    مقام معظم رهبری:

    جهاد تبیین را جدّی باید گرفت. همه، در حوزه، در دانشگاه، در صداوسیما بالخصوص، در مطبوعات، در هر جایی که شما ایستاده‌اید و یک شعاع پیرامونی‌ای دارید و میتوانید روی آن اثر بگذارید، باید تبیین انجام بگیرد؛ تبیین درست، تبیین صحیح.


    روز ارتباطات و روابط ‌عمومی فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌های ارزشمند فعالان این عرصه در راستای ارتقای آگاهی و توسعه فرهنگ جامعه است.

    بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط ‌عمومی، بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم که توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است.
    روابط‌عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان‌ها نقش اساسی و غیرقابل انکاری برعهده دارند. این عزیزان با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع، زمینه‌ساز اعتماد و تعامل سازنده بین ذینفعان مختلف می‌شوند.
    روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت های تابعه نیز مصمم هستند با تلاش شبانه‌روزی خود، دستاوردها و خدمات ارزشمند این مجموعه را به اطلاع عموم مردم ‌رسانده و در جلب اعتماد و مشارکت ذینفعان مختلف نقش‌آفرینی ‌کند.

    به طور قطع در عرصه اطلاع رسانی روابط عمومی ها می‌توانند با ایفای نقش فعال در جهاد تبیین، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم» کمک بسزایی داشته باشند؛ به ویژه در زمانی که دشمن با جنگ رسانه ای بی امان درصد القای یاس و ناامیدی به خصوص در لایه های نسل جوان کشور می باشد. امید است شاهد همدلی و همکاری بیشتر در جهت تبیین و روشنگری افکار عمومی باشیم.

    اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه فعالان این عرصه، به ویژه همکاران گرامی‌ام در روابط‌عمومی‌ ستاد و مجتمع های تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران صمیمانه قدردانی می‌کنم و توفیقات روزافزونشان را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای صنعت راهبردی مس کشور از خداوند متعال خواستارم.


                       حسین مدرس خیابانی
           مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر