در نخستین روز از گردهمایی مسینو:

مجتمع مس شهربابک طی تفاهم‌نامه‌ای به شورای پژوهشی ایمیدرو پیوست

عصر معدن- در گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک با امضای تفاهم‌نامه‌ای به شورای پژوهشی سازمان ایمیدرو پیوست.;

مجتمع مس شهربابک طی تفاهم‌نامه‌ای به شورای پژوهشی ایمیدرو پیوست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، این تفاهم‌نامه با حضور رییس انجمن مس ایران، مدیران مجتمع مس شهربابک و شرکت‌های دانش بنیان فی‌مابین مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو و مجتمع مس شهربابک دوشنبه 28 آذرماه منعقد شد.

    بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری‌های دو جانبه درخصوص احصا نیازهای فناورانه و ایده‌های ارزش آفرین در بخش‌های مرتبط با معادن مس و صنایع آن همچنین تبادل اطلاعات در خصوص آخرین دستاوردهای پژوهشی حوزه مس با حفظ حقوق مادی و معنوی طرفین توسعه خواهد یافت.

    در ادامه دکتر غلامرضا ملاطاهری مدیر پژوهش و فناوری سازمان ایمیدرو با اشاره به رویکرد استفاده از ظرفیت شرکت‌های صنعتی به منظور انجام پروژه‌ها به‌صورت هماهنگ و تاسیس شورای پژوهش سازمان ایمیدرو، اظهار داشت: خروجی ظرفیت ایجاد شده برای هم اندیشی و همگرایی، اجرای چندین پروژه بزرگ و ایجاد تفاهم‌نامه بین شرکت‌ها به منظور اشتراک‌گذاری داده‌ها و اطلاعات است.

    دکتر بهرام شکوری دبیر انجمن مس ایران نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی شرکت‌های دانش‌بنیان و نقش آنها در ایجاد صرفه اقتصادی در پروسه تولید، به بررسی موارد موثر بر افزایش تولید و کاهش هزینه ها پرداخت.

    یاورزاده کارشناس ارشد امور تحقیق و توسعه مجتمع مس شهربابک نیز با مروری بر فعالیت‌های صورت گرفته این مجموعه، گزارشی از پروژه‌های شاخص مجتمع طی سالهای اخیر ارائه کرد.

    تعدادی از شرکت های دانش بنیان نظیردیده رایان صنعتی اصفهان، کانی گستر ماد و بنیان فرآورش پارسه در این جلسه، از فعالیت های خود در زمینه نوآوری برای حاضرین گزارشی را ارائه و طرح های خود را تشریح کردند./

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر