مدیرعامل شرکت ملی مس ایران مطرح کرد:

برنامه ارایه نیازمندی های فناورانه شرکت ملی صنایع مس در نمایشگاه مجازی

عصر معدن- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: نیازهای فناورانه انتخاب نیست بلکه یک الزام است.;

برنامه ارایه نیازمندی های فناورانه شرکت ملی صنایع مس در نمایشگاه مجازی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، امیر خرمی شاد، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پنل تخصصی نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی، نیازهای فناورانه را یک الزام دانست و افزود: در زنجیره پایین دستی مس نیاز به استفاده از ظرفیت های شرکتهای دانش‌بنیان داریم.زیرا سرمایه گذاری دانشی و مالکیت فکری ارزشمندتر از سرمایه گذاری مالی است.

    وی تصریح کرد: در آمد سال گذشته این شرکت88هزار میلیارد تومان بوده است که سال 1402 به 116 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. خرمی شاد از تغییر چارت سازمانی این شرکت و ایجاد بخش فناوری و پژوهش ساخت داخل در شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد و گفت: نمایشگاه مجازی نیازمندی های قطعات و فناوری توسط این شرکت برگزار خواهد شد.

    نیازهای فناورانه مجتمع ها در زمینه توسعه پایدار،محیط زیست،اقتصاد چرخشی و هوشمند سازی معادن از جمله مواردی بود که خرمی شاد به آن اشاره کرد.

    سرمایه گذاری در88 طرح شتابدهی در مبارکه

    از سوی دیگر محمد یاسر طیب نیا ،مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از سرمایه گذاری در 88 طرح جدید شتابدهی در این شرکت خبر داد. وی از تخصیص بودجه 370میلیارد تومانی در بخش تحیق و توسعه این شرکت طی سال جاری خبر داد و افزود: سال گذشته 1300قطعه توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان بومی سازی شده است.

    طیب نیا در پنل تخصصی نیازهای فناورانه بخش معدن و صنایع معدنی به بیان نیازهای فناورانه این شرکت پرداخت. اقتصاد چرخشی، تامین مواد اولیه، هوشمند سازی و کنترل فرآیند و نیز کاهش مصرف انرژی و کاهش نشر دی اکسید کربن از محورهای اصلی این نیازهای فناورانه عنوان شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر