سرمایه‌گذاری ۱۰هزار میلیارد تومانی در کارخانه‌های سنگان

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو در نشست مشترک شرکت های سرمایه‌گذار، مسئولان محلی خواف و رشتخوار و ایمیدرو اعلام کرد: افزایش تعداد کارخانه های فرآوری از یک به ۵ به معنی سرمایه‌گذاری ۱۰هزار میلیارد تومانی است.;

سرمایه‌گذاری ۱۰هزار میلیارد تومانی در کارخانه‌های سنگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور با بیان این مطلب در ادامه افزود: از سرمایه گذاران بانک های پارسیان و ملی، شرکت های فولاد مبارکه، فولاد خراسان و فولاد خوزستان تقدیر می‌کنیم.
    به گفته وی، تاکنون 5هزار شغل در ناحیه معدنی سنگان ایجاد شده است. تحقق این تعداد شغل مدیون همکاری مقامات محلی، نظامی و انتظامی است که رونق سرمایه گذاری را رقم زده است.
    وی ادامه داد: 10هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید هم در راه سنگان است. در سنگان 17.5 میلیون تن کنسانتره و 15 میلیون تن گندله تولید خواهد شد.
    غریب‌پور ادامه داد: کمیته توسعه سنگان در ایمیدرو تشکیل می شود که هدف آن رفع موانع سرمایه‌گذاری، توسعه زیرساخت‌ها، محیط زیست و‌ همچنین رعایت حقوق کارگران است.
    وی گفت: حقوق کارگر باید از سوی شرکت‌های فعال طبق قانون کار رعایت شود. توجه به مسئولیت‌های اجتماعی از ضرورت های توسعه سنگان است و با جدیت پیگیری می شود.
    رییس هیات عامل ایمیدرو در ادامه افزود: سرمایه‌گذاران در امور زیرساختی مشارکت داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر