مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

هیچ مشکلی نباید مانع تحقق شعار سال شود

استفاده حداکثری از توان نیروگاه‌های اختصاصی برای تامین برق مجتمع‌ها

عصر معدن- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با عنایت به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، هیچ مشکلی نباید مانع تحقق این مهم شود.;

هیچ مشکلی نباید مانع تحقق شعار سال شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در جمع معاونین و مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به مشکل قطع برق در مجتمع‌های تولیدی اظهار کرد: باید از حداکثر توان نیروگاه‌های اختصاصی برای تامین نیاز برق شرکت ملی مس و جلوگیری از کاهش تولید استفاده شود.

    وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام «جهش تولید با مشارکت» شده است، هیچ مشکلی نباید مانع تحقق این شعار و رشد تولید در مجتمع‌های تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران شود.

    وی با بیان اینکه پروژه احداث نیروگاه 42 مگاواتی خاتون آباد درحال اجراست، تصریح کرد: قرارداد ساخت 2 نیروگاه جدید خورشیدی با ظرفیت 42 مگاوات با گروه مپنا منعقد شده است که امیدواریم تا سال آینده آماده بهره‌برداری شده و برق تولیدی در مجتمع‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه با اشاره به ضرورت نوسازی و بازسازی ناوگان مورد استفاده در مجتمع‌های تولیدی تصریح کرد: فاز نخست نوسازی ناوگان در دست اقدام است که بر این اساس در کوتاه ترین زمان ممکن، 21 دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل همکاران شاغل در مجتمع‌ها با همکاری شرکت‌های خودروساز نوسازی و بازسازی خواهد شد.

    وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت:‌ بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته در شرکت مهندسی و توسعه ملی صنایع مس، تا پایان سال جاری 10 پروژه پیشران از جمله آهک اهر، نیروگاه خاتون‌آباد، کارخانجات تغلیظ دره‌زار و درآلو تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

    مدرس خیابانی به اقدامات شرکت ملی صنایع مس ایران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هم اشاره کرد و گفت: در ایام اربعین سال جاری مطابق برنامه‌ریزی‌ها به بهترین نحو ارائه خدمت به زائران انجام شود و برای سنوات آتی، ایجاد موکب ثابت شرکت ملی صنایع مس در کربلای معلی در دستورکار قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر