در جلسه امروز ایمیدرو با انجمن سنگ ایران مطرح شد:

اعلام حمایت کرباسیان از صنعت سنگ ایران

عصر معدن- دبیرکل انجمن سنگ ایران درخصوص جلسه امروز انجمن سنگ ایران با رییس هیات عامل ایمیدرو میان گفت: امروز جلسه خوبی داشتیم و مواردی که طی مکاتبات انجام شده به دست دکتر کرباسیان رسیده بود را جمع بندی کردیم.;

اعلام حمایت کرباسیان از صنعت سنگ ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹:۰۰

    احمد شریفی در گفت وگو با «عصرمعدن» با اشاره به اینکه انجمن سنگ در ایمیدرو 2 کارگروه تشکیل داده در ادامه اظهار کرد: کارگروه آموزش و کارگروه زیربنایی توسعه و صادرات از سوی انجمن سنگ با همکاری ایمیدرو تشکیل شده که جمع بندی نتایج آن به رییس هیات عامل ایمیدرو داده شد.
    وی تاکید کرد: اکنون چندین آیتم مهم در اولویت ایمیدرو گذاشته خواهد شد. به عنوان مثال قرار شد تا نامه ای به امضای وزیر صنعت، معدن و تجارت برای صندوق توسعه ملی نوشته شود تا صنعت سنگ در اولویت سرمایه گذاری قرار گیرد. درخصوص آمار معادن سنگ نیز قرار شد تا با حمایت ایمیدرو، آمار درست و کاربردی از معادن بدست آید تا بر اساس آن بتوان برنامه ریزی کرد.
    دبیر کل انجمن سنگ ایران با اشاره به ایجاد ارتباط برای همکاری بیشتر میان انجمن سنگ و دانشگاه آزاد واحد جنوب ادامه داد:همچنین موضوع آموزش نیروی انسانی نیز یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود و قرار شد تا معاون برنامه ریزی معدنی و آموزش و فنی حرفه ای انجمن با ایمیدرو همکاری داشته باشند.
    شریفی افزود: در این جلسه درخصوص صادرات نیز صحبت هایی انجام شد اما درباره وضع عوارض صادراتی و چالش های آن قرار شد در جلسات بعدی بحث و بررسی انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر