نشست رئیس هیات عامل ایمیدرو با اعضای انجمن پیمانکاران معدنی کشور پیرامون راهکارهای تامین ماشین آلات

عصر معدن- اعضای انجمن پیمانکاران معدنی کشور به منظور هم اندیشی و ارایه پیشنهادات خود برای تامین ماشین الات و تجهیزات، با رئیس هیات عامل ایمیدرو دیدار کردند.;

نشست رئیس هیات عامل ایمیدرو با اعضای انجمن پیمانکاران معدنی کشور پیرامون راهکارهای تامین ماشین آلات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در این نشست وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن تاکید بر استفاده از توانمندی های داخلی در حوزه بومی سازی، اعلام کرد: نگاه حاکمیت در حد ظرفیت های موجود در داخل، به سمت تامین تجهیزات در کشور است.
    وی افزود: در حوزه داخلی سازی به همان اندازه که اعتقاد به ظرفیت ها داریم، باید بستر توسعه آن را فراهم کنیم و در این زمینه ایمیدرو از فعالان این امر حمایت خواهد کرد.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: انجمن پیمانکاران معدنی باید نیازها و پیشنهادات کارشناسی شده خود را در راستای تامین ماشین آلات و تجهیزات ارایه کنند تا ایمیدرو به عنوان سازمان توسعه ای وزارت صمت، در جهت پیگیری و حل مشکلات انجمن در وزارتخانه گام بردارد.
    در این نشست که به میزبانی ایمیدرو برگزار شد، اعضای انجمن پیمانکاران معدنی کشور به بیان مشکلات خود پرداختند و مقرر شد ایمیدرو مسائل مرتبط با پیمانکاران به ویژه در زمینه تامین ماشین آلات را تا رسیدن به نتیجه دنبال کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر