تقاضا بازار لیتیوم را طلایی می کند

عصر معدن- تقاضای لیتیوم از تولید کنندگان باتری تا سال ۲۰۲۷ افزایش خواهد یافت.;

تقاضا بازار لیتیوم را طلایی می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، چشم انداز لیتیوم همچنان درخشان است، با تقاضا از شرکت هایی که باتری تولید می کنند تا خودروهای الکتریکی، لپ تاپ ها و دیگر دستگاه های با تکنولوژی پیشرفته تولید می شود، انتظار می رود تا سال 2027 بیش از سی برابر افزایش یابد.
    در حالی که 9 سال آینده کمتر از 1٪ از ذخایر زمین استخراج می شود، تولید کنندگان باتری نیاز به لیتیوم بیشتری برای حمایت از تولید خود دارند که تقاضا برای کلیدی فلز را تقریبا 16٪ افزایش می دهد.
    از سوی شرکت تحقیقاتی پیش بینی های نجومی صورت گرفته است، زیرا انتظار می رود در سال 2025 بین 80،000 تا 91،500 تن لیتیوم از معادن به دست آید.
    Roskill برآورد می کند که تقاضا برای تولید کنندگان باتری های لیتیوم یونی از سال گذشته 46 درصد به 83 درصد در سال 2027 افزایش می یابد. همچنین استفاده از هیدروکسید لیتیوم به طور معمول بیشتر از 25 درصد ترکیبات لیتیوم مورد استفاده در باتری های قابل شارژ در سال 2021 تا 55٪ تا سال 2027.افزایش می یابد.
    تحلیلگران انتظار دارند که بازار برای ترکیبات باتری لیتیوم باقی بماند، با این وجود که نصب ظرفیت جدید باتری ثابت شده است اما پیش بینی می شود که رشد تقاضا برای این محصولات بیشتر شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر