تولید ۶ دستگاه دامپ تراک ۴۰ تنی

عصر معدن- مدیرعامل شرکت هپکو از تولید و صادرات ۶ دستگاه دامپ تراک ۴۰ تنی در سال گذشته خبر داد.;

تولید ۶ دستگاه دامپ تراک ۴۰ تنی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از صداوسیما، حسین قربانی به موفقیت شرکت هپکو در تولید و صادرات کامیون‌های غول پیکر حمل مواد معدنی اشاره کرد و گفت: همچنین متخصصان این شرکت در سال گذشته موفق شدند 22 دستگاه "تراک معدنی" بالای 65 تن قابل رقابت با نمونه‌های با کیفیت خارجی تولید کنیم و تحویل معادن بدهیم.

    وی افزود: شرکت هپکو با تولید این محصولات با کیفیت توانست با نمونه‌های خارجی روز دنیا اعم از نمونه‌های تجاری اروپایی، چینی و ژاپنی رقابت کند و پا به عرصه صادرات بگذارد، حتی در مناقصه یکی از کشور‌های خارجی شرکت و قرار دادی 6 میلیون دلاری با یکی از کشور‌های خارجی منعقد کردیم.

    مدیرعامل شرکت هپکو گفت: تمام تست‌های کیفیت این محصولات انجام شد و شرکت هپکو موفق شد، برنده این مناقصه شود. البته در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 1403، سه تفاهم نامه دیگر هم داشتیم که در حال نهایی کردن آنها هستیم.

    وی افزود: آنچه که مشخص است، وقتی که یک بخش خصوصی در کشور خارجی میاد به شرکت هپکو سفارش می‌دهد این یعنی محصول هپکو با کیفیت و قیمت رقابتی است. به نظرمن قرارداد صادراتی ما دلیلی بود بر بطلان این ادعا که محصول هپکو و تولید داخل کیفیت ندارد و قیمت رقابتی نیست.

    دامپ تراک‌ها کامیون‌های غول‌پیکر معدنی هستند که از آنها برای حمل بار‌های مواد معدنی مانند شن، ماسه، سنگ و باطله‌های معدنی خارج از جاده‌ای به‌کار گرفته می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر