رشد۱۳ درصدی ۷ ماهه

جهش ۱۹ درصدی تولید زغال سنگ هند طی اکتبر۲۰۲۳

عصر معدن- تولید زغالسنگ هند طی اکتبر سال جاری میلادی با رشد ۱۸.۵۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسید.;

جهش ۱۹ درصدی تولید زغال سنگ هند طی اکتبر۲۰۲۳
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، به نقل از وب سایت Oil price هند توانست طی اکتبر 2023 میلادی78 میلیون و 650 هزار تن زغال سنگ تولید کند که حاکی از جهش 18.59 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی است.

    همچنین میزان تولید زغال سنگ این کشور از ابتدای آوریل تا پایان اکتبر 2023 میلادی با رشد 13.05 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 507 میلیون تن رسید.

    این در حالی است که شرکت زغال سنگ هند(Coal India)، به عنوان بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ این کشور که 80 درصد تولید این محصول در هند را برعهده دارد، طی اکتبر 2023 شاهد رشد 15.36 درصدی بود و در دوره هفت ماهه(آوریل تا اکتبر 2023 میلادی) نیز افزایش 11.95 درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال 2022 میلادی را به ثبت رساند.

    هند همچنان سیاست وابستگی خود به زغال سنگ برای تولید برق و توسعه صنعت را دنبال می کند و حدود 70 درصد از برق این کشور با استفاده از زغال سنگ تولید می شود.

    پیش بینی می شود طی ماه های آتی، هند برای تامین برق مورد نیاز این کشور با استفاده از زغال سنگ های وارداتی، میزان تولید نیروگاه های با سوخت فسیلی را افزایش دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر