شاخص هاى بازار امروز متمرکز بر آسیا است

عصر معدن- ‎بازارهای اروپا و آمریکا به مناسب عید پاک تعطیل و تغییر شاخص هاى امروز متمرکز بر آسیا خواهد بود.;

شاخص هاى بازار امروز متمرکز بر آسیا است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرى «عصر معدن» به نقل از کانال تلگرامى کامودیتى،‎  تعداد افراد متقاضی بیمه بیکاری در آمریکا طی هفته گذشته به 215 هزار نفر کاهش یافته که کمترین طی 45 سال گذشته است. همزمان نرخ بیکاری آلمان از 5.4% ماه قبل به 5.3% در ماه مارس کاهش یافته و تورم سالانه از 1.4%+ به 1.6%+رشد دارد که خبر خوبی برای #یورو و بزرگترین اقتصاد اروپا است.

    همچنین سهام بازارهای جهانی دیروز پنجشنبه در آستانه تعطیلات بلندمدت عید پاک یک روز خوب داشتند و سهام اروپا (آلمان دکس 1.37%+، فرانسه کاک 0.72%+و انگلستان فوتسی 0.17%+) و آمریکا (داجونز 1.07%+ و نسدق 1.64%+) رشد قابل ملاحظه ای داشته و محرک بازارهای امروز شرق آسیا (شانگهای 0.3%+ هنگ کنگ 0.24%+ کره جنوبی 0.71%+) است.
    در حوزه فولاد آلودگی شهرهای چین باعث اعمال محدودیت تولید فولاد تا روز دوشنبه هفته آینده شده که محرک قیمت برای دومین روز است و باعث شده تا شاخص میلگرد شانگهای برای تحویل ماه آوریل 0.6%+و می 0.3%+ رشد داشته باشد. این در حالی است که مارجین فولادسازان چین در سطح پایین بوده و انتظار تداوم رشد در کوتاه مدت متصور است.

    چشم انداز فلزات اساسی برای سومین روز مثبت بوده و شاهد رشد قیمت مس به میزان 0.6%+، روی 0.45%+ و سرب 0.3%+ در بازار شانگهای SHFE هستیم. اما قیمت آلومینیم 0.4%- تحت فشار تعرفه 10% گمرک آمریکا و رشد موجودی انبارهای LME و SHFE قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر