در سال ۲۰۲۲

تولید جهانی نیکل صعود کرد

عصر معدن- برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که تولید جهانی نیکل در سال ۲۰۲۲ با ۲۱ درصد افزایش به ۳۳۰۰ هزار تن رسیده است و تولید در اندونزی، بزرگ‌ترین کشور تولیدکننده نیکل در جهان، با ۵۴ درصد افزایش نسبت به سال قبل به ۱۶۰۰ هزار تن در سال ۲۰۲۲ رسیده است.;

تولید جهانی نیکل صعود کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، بر اساس برآوردهای اولیه سازمان زمین‌شناسی ایالات‌متحده (USGS)، تولید جهانی نیکل معدنی در سال 2022 به 3300 هزار تن رسید و 21 درصد بیشتر از 2730 هزار تن تولید شده در سال 2021 بود.

    اندونزی با 1600 هزار تن فلز استخراج شده بار دیگر پیشرو در تولید نیکل بود و پس از آن فیلیپین  با330 هزار تن و روسیه با 220 هزار تن قرار گرفتند.

    سازمان زمین‌شناسی ایالات‌متحده گفت که تولید معدن نیکل در اندونزی حدود 54 درصد افزایش یافته است که با راه‌اندازی مداوم پروژه‌های یکپارچه آهن نیکل و فولاد ضد زنگ تسهیل شده است.

    سازمان زمین‌شناسی ایالات‌متحده اضافه کرد که میانگین سالانه قیمت نقدی نیکل بورس فلزات لندن در سال 2022، در مقایسه با سال 2021 که به افزایش استفاده از نیکل در باتری‌های خودروهای الکتریکی و ادامه تقاضای قوی برای فولاد ضد زنگ نسبت داده می شود، 35 درصد افزایش یافته است.

    بر اساس گزارش کیتکو، میانگین ماهانه قیمت‌ها در ماه مارس به اوج خود رسید اما تا جولای شروع به کاهش کرد و برای باقی سال ثابت شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر