وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تامین ماشین آلات راهسازی کشور با مشارکت هپکو در دستور کار است

عصر معدن- رضا رحمانی روز پنجشنبه در جریان سفر یکروزه به استان مرکزی و بازدید از واحد تولیدی هپکو اراک افزود: تامین بخشی از ماشین آلات راهسازی و معادن کوچک کشور از طریق تولیدات شرکت هپکو، ضمن حفظ وضع موجود، افزایش تولید و رونق اقتصادی در این شرکت را به همراه دارد.;

تامین ماشین آلات راهسازی کشور با مشارکت هپکو در دستور کار است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: بازگشت هپکو اراک به چرخه تولید اتفاق مبارکی است که با صبر و بردباری کارکنان و پیگیری های استان مرکزی محقق شده که شرایط این شرکت هر روز بهتر از گذشته می شود.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی به خصوص طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد را از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و ادامه داد: اکنون طرح های نیمه تمام صنعتی بسیاری در نقاط مختلف کشور وجود دارد که با تکمیل و هدایت آنها به چرخه تولید، فرصت اشتغال پایدار در کشور ایجاد می شود.
    رحمانی گفت: نوسازی و به روزرسانی تجهیزات و عوامل تولید نیز از دیگر برنامه های دولت در سال جاری است و مصوبات بسیاری در نشست های ملی در این خصوص صادر و در حال اجرا است.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: حمایت از تولید و اشتغال با جدیت هر چه تمامتر در این وزارتخانه و مجموعه دولت تدبیر و امید دنبال می شود و موفقیت های چشمگیری نیز به دست آمده است.
    رحمانی یادآور شد: استان مرکزی به عنوان قطب صنعت کشور شهرت دارد و یکی از برنامه های اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز فعال سازی هر چه بیشتر صنایع این استان است.
    بازدید از شرکت هپکو و آذر آب، حضور در گلزار شهدای اراک، شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و بازدید از دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن استان مرکزی از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به این استان است.
    شرکت هپکو در سال 1351 در زمینی به وسعت 90 هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی تاسیس و از سال 1354شروع به فعالیت کرد.
    شرکت هپکو اراک در حال حاضر 22 نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع محصولان آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن، آلمان، سوئد و هلند است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر