همکاری نزدیک روسیه و هند در صنعت الماس جهان

عصر معدن- یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تراش الماس هند با اشاره به اهمیت همکاری خود با روسیه در صنعت تولید این سنگ قیمتی، تأکید کرد که تمام جهان از الماس های روسی با تراش هندی استفاده می کنند.;

همکاری نزدیک روسیه و هند در صنعت الماس جهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از تسنیم، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت الماس هند با اشاره به اهمیت همکاری خود با روسیه در صنعت تولید این سنگ قیمتی، گفت: تمام جهان از الماس های روسی با تراش هندی استفاده می کنند.

    آرپیت نارولا، یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت صادراتی شری رامکریشنا Shree Ramkrishna Exports، یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الماس، طی اظهاراتی تأکید کرد که همکاری بین دو کشور در این زمینه "با سرعت موشک اس-400 در حال رشد و توسعه است."

    وی گفت: ما فعالانه در حال توسعه روابط با روسیه هستیم. ما سنگ های پرداخت نشده با کیفیت بسیاز بالا دریافت می کنیم.

    نارولا گفت: ما الماس خام روسی را می بریم و صیقل می دهیم و آنها را... برای ساخت گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر به جواهرسازی ها یا مشتریان شخصی در سراسر جهان می فرستیم.

    این شرکت تراش الماس در سورات در ایالت گجرات در غرب هند مستقر است که مرکز پرداخت الماس این کشور محسوب می‌شود. صنعت استخراج الماس سورات 30 تا 35 درصد از الماس های روسیه را پرداخت می کند.

    بر اساس این گزارش، آنها همچنین الماس خام را از آفریقا و همچنین معادن الماس داخلی دریافت می کنند.

    الکساندر ریباس، نماینده تجاری روسیه در هند، به رسانه ها گفت: تجارت روسیه و هند در زمینه الماس در طول سه فصل (ابتدایی) سال 2021 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تقریباً دو برابر شده است.

    ریباس گفت: تا پایان سپتامبر 2021، تقریباً 700 میلیون دلار الماس خام مستقیماً از روسیه به هند فرستاده شد.

    بر اساس این گزارش، بخشی از تجارت الماس روسیه و هند از طریق کشورهای ثالث نیز انجام می شود. بنابراین، در واقعیت، حتی بیشتر سنگ های قیمتی روسی به کارخانه های تراش الماس در هند ختم می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر