کاهش تقاضای جهانی برای الماس‌های "خشن"

عصر معدن- ALROSAگزارش می‌دهد فروش الماس این شرکت در ماه اکتبر ۲۴۲.۸ میلیون دلار بوده و ۲۸ درصد کاهش‌یافته است.;

کاهش تقاضای جهانی برای الماس‌های "خشن"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» ،ALROSA  بزرگترین معدنچی الماس در جهان، نتایج فروش الماس برای اکتبر و 10 ماه اول سال 2018 را اعلام کرد.
    در ماه اکتبر، گروه ALROSA ، به میزان 242.8میلیون دلار الماس خشن و جلا یافته را با 28درصد کاهش به فروش رساند. این در حالی است که فروش الماس‌خام به ارزش 233.9 میلیون دلار و الماس جلایافته به 8.9 میلیون دلار بوده است.

    کل فروش الماس در ژانویه تا اکتبر 2018 با 6درصد رشد، فروش 3.9 میلیارد دلاری داشته و در مدت 10ماه سال 2018، الماس‌های سخت به قیمت 3.8 میلیارد دلار و الماس صیقل یافته به ارزش 83 میلیون دلار فروخته شدند.

    این شرکت اظهار داشته است که در ماه اکتبر تقاضا برای الماس های خشن ارزان قیمت، ضعیف مانده است.
    رکود فصلی در آستانه دیوالی به واسطه تضعیف Rupee تشدید شد. معاون مدیرعامل ALROSA در بیانیه‌ای گفت: " چندین ورشکستگی جزئی در هند و شرایط اعتباری محکم‌تر برای بخش برش و برق در این کشور وجود دارد ."
    Okoemov گفت: " انتظار داریم که این وضعیت تا ماه دسامبر امسال تا سه‌ماهه اول سال آینده تثبیت شود. همچنین درخصوص الماس سخت نیز انتظار می‌رود در محدوده 37 - 37 میلیون قیراط فروش باشد ." در حالی که در شرایط ارزشی، فروش سال 2018 ما باید در مقایسه با نتایج سال گذشته بالاتر باشد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر