سرمایه گذاری ۴۰۰میلیون دلاری BHP برای تغییرات آب و هوایی

عصر معدن- گروه BHP الگویی را ارائه می کند که در آن چگونگی برخورد شرکت‌های منبع با چالش تغییر آب و هوا را عنوان می کند.;

سرمایه گذاری ۴۰۰میلیون دلاری BHP برای تغییرات آب و هوایی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»،بزرگترین معدنچی جهان در روز 23 ژوئیه اعلام کرد:طی 5 سال 400 میلیون دلار برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
    در حالیکه این حرکت از دیدگاه مبارزه با تغییرات آب وهوایی قابل پذیرش بوده و منجر به جذب سرمایه گذار و خریدار محصول برای BHP می‌شود اما تغییر مکان واقعی BHP شامل انتشار گازهای گلخانه ای می شود و فراتر از آن چیزی است که به طور مستقیم تولید می کند.
    شرکت BHP معدنچی انگلیسی - استرالیایی بزرگترین صادرکننده زغال‌سنگ در جهان است که در ساخت فولاد استفاده می‌شود و یکی از بزرگترین معدنچی سنگ‌آهن در جهان، همچنین تولید کننده قابل ‌توجهی از مس، نفت خام و گاز طبیعی مایع (آل ان جی) است.
    اندرو مکینز، مدیر اجرایی BHP، گفت که این شرکت به دنبال مقادیر 1، 2 و 3 انتشار گازهای گلخانه ای خواهد بود.
    او گفت: " ما در دروازه معدن متوقف نمی‌شویم. او هفته گذشته در یک سخنرانی در لندن گفت: " ما همچنین تمرکز خود را بر انتشار گازهای گلخانه‌ای حوزه 3 افزایش خواهیم داد.
    " محدوده 1 و 2 شامل انتشار مستقیم و غیرمستقیم سازمان می شود که توسط فعالیت های خود و همچنین قدرت خرید آن برای اجرای عملیات آن تهیه می‌شود.
    محدوده 3، مساله اصلی بسیاری از شرکت‌های منابع است، چرا که تشعشعات ایجاد شده توسط استفاده از محصولات را تحت پوشش قرار می‌دهد.
    بنابراین، یک معدنچی سنگ‌آهن مثل BHP و RioTinto، برای تشعشعات ایجاد شده توسط سوزاندن زغال در هنگام تبدیل آهن به فولاد در کوره انفجار، حساب می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر