پیام نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸

توسعه و آینده ای درخشان، در سایه تعامل

عصر معدن- سال ۱۳۹۸ را در حالی آغاز می کنیم که عملکرد توسعه و توانمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد کشور در بسیاری از نقاط ایران مشهود است و اشتغالزایی پایدار در این مناطق نتیجه تلاش و همکاری هر چه بیشتر ایمیدرو و بخش خصوصی بوده است.;

توسعه و آینده ای درخشان، در سایه تعامل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور، معاون وزیرصمت و رییس هیات عامل ایمیدرو در این پیام گفته است:

    اینجانب از زمان اعتماد وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و پذیرش هدایت این سازمان، همواره گفت و تعامل را به عنوان عنصری کلیدی مد نظر قرار داده ام، به طوری که با کمک مدیران و بدنه کارشناسی این مجموعه و نیز در سایه گفت و گو با تشکل ها، اموری همچون تکمیل طرحهای نیمه تمام، زیرساخت های توسعه، چالش های ارزی، رفع موانع همکاری با بخش محیط زیست و منابع طبیعی و توسعه معادن کوچک وضعیت روشن تری به خود گرفته است.

    در سالی که مقارن با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بود، افزون بر 2 میلیارد دلار طرحهای مختلف در این حوزه افتتاح و به بهره برداری رسید که حاصل آن ایجاد 4400 شغل مستقیم و بیش از 25 هزار نفر شغل غیرمستقیم در کشور بوده است.
    با توجه به روند توسعه چند سال گذشته و برنامه بهره برداری از طرحهای توسعه در سال آتی، ایجاد ارزش افزوده در زنجیره فلزات اساسی کشور افزایش چشم گیری داشته و خام فروشی مواد معدنی به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است. رشد تولید نسبت به سال گذشته، حفظ سهم صادرات به میزان 20 درصد ارزش صادرات غیر نفتی کل کشور و تشکیل کنسرسیوم های بزرگ با بخش خصوصی در اجرا و تکمیل طرحهای توسعه نیز از اقدامات اساسی امسال بوده است.
    سال آینده نیز با توکل بر خداوند متعال، جدیت، مسؤلیت پذیری و انجام درستِ کار درست، نیاز به اقدامات و فعالیت های افزون تری داریم. طبق برنامه ای که پیش رو است سال 1398 پروژه های به ارزش بیش از 3 میلیارد دلار وارد مدار تولید خواهند شد.
    در مسیری که پیش رو قرار دارد بر این امر تاکید دارم که برنامه ها بدون تعامل چند جانبه، قابلیت دقیقی برای اجرایی شدن نخواهند داشت،‌ اکنون تشکر وافر خود و مجموعه ایمیدرو را از همکاری ها و همفکری های بخش خصوصی اعلام می دارم و به امید روزهای درخشان،‌ این جمع صمیمی را آماده فعالیتی نو در سال جدید می کنیم.
    نوروز 1398 بر یکایک عزیزان مدیر،‌ کارشناس و کارگران سخت کوش خجسته باد. در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، نیک سرانجامی و نیک روزی را برای مردمان ایران زمین از پروردگار یکتا خواستارم.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر