مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد تاکید ‌کرد:

افزایش ۲۰۰ میلیون تنی ذخایر سنگ آهن

عصر معدن- حجت کاظمی گفت: با اقدامات خوبی که در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران انجام شده است، مشکلات زیرساختی برای تولید حل شده است و ۲۰۰ میلیون تن سنگ به ذخایر شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران نیز اضافه شده است.;

افزایش ۲۰۰ میلیون تنی ذخایر سنگ آهن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سنگ آهن مرکزی ایران، مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در حاشیه برگزاری نمایشگاه روایت خدمت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، گفت: خوشبختانه مجمع شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به خوبی برگزارشد و تکالیف مطرح شده در مجمع شرکت هم در موعد مقرر انجام می‌شود.
    دکتر سیدحجت کاظمی با بیان اینکه در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به دنبال تکمیل زنجیره فولاد هستیم، گفت: در آینده این شرکت باید تولیدکننده آهن‌اسفنجی، محصولات آهنی و شمش‌های فولادی باشد، اقدامی که در گذشته مورد بی توجهی قرار گرفت و باعث جاماندگی این شرکت از دیگر همردیفان خود شد.
    وی گفت: به لحاظ تأمین زیرساخت در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران برای تولید مشکلی نداریم. امور فیزیکی پروژه آهن‌اسفنجی در حال انجام است و تأمین مالی این پروژه هم انشاالله به شکل مناسبی انجام می‌گیرد.

    کاظمی تصریح‌کرد: تفاهم‌نامه اخیر شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با سازمان انرژی اتمی ایران در حوزه معادن ناریگان سبب شد تا حدود 200 میلیون تن سنگ به ذخایر شرکت اضافه شود که وقوع این اتفاق، مورد توجه شرکت‌های دیگر همچون فولاد مبارکه اصفهان و گل‌گهر سیرجان قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر