فرماندار شهرستان خواف اعلام کرد:

ضرورت تداوم اقدامات حمایتی شرکت‌ها در منطقه کم برخوردار سنگان

عصر معدن- حسین سنجرانی گفت: آغاز عملیات احداث جاده ۱۵۱ کیلومتری سنگان – خواف تا تربت حیدریه، از جمله اقدامات توسعه ای است که نیاز اصلی در منطقه سنگان بود.;

ضرورت تداوم اقدامات حمایتی شرکت‌ها در منطقه کم برخوردار سنگان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، فرماندار شهرستان خواف اعلام کرد: به منظور محرومیت زدایی در منطقه سنگان، انتظار می رود برنامه‌های توسعه ای شرکت های معدنی با همانگی کمیته برنامه ریزی شهرستان خواف تداوم داشته باشد.

    وی با اشاره به نقش شرکت های معدنی در تامین زیرساخت های منطقه سنگان، افزود: مسوولیت اجتماعی یکی از کارکردهای اصلی شرکت ها و مطالبه افراد محلی این منطقه است. با این تعریف شرکت ها باید با اقدامات اساسی خود، در توسعه منطقه نقش آفرین کنند.

    سنجرانی با طرح پیشنهادی مبنی بر تجمیع اعتبارات شرکت ها در ایفای نقش مسوولیت های اجتماعی گفت: با ایجاد این رویه و هماهنگی شرکت ها با کمیته برنامه ریزی شهرستان خواف، می توان نیازهای توسعه این منطقه را به شکل بهتری شناسایی و مدیریت کرد.

    فرماندار شهرستان خواف ادامه داد: پیش از این به دلیل مشکلات احداث جاده 25 کیلومتری "خواف به سلامی" که به مدت 5 سال طول کشید، این انتظار وجود دارد که شرکت های معدنی سیاست های سرزمین اصلی(شهرستان خواف) را نیز مورد توجه قرار بگیرد.

    وی با ابراز قدردانی از اقدامات ایمیدرو در آغاز عملیات احداث جاده در سنگان اظهار کرد: ایمیدرو به عنوان مجموعه ای راهبر، می تواند در تشویق شرکت های معدنی به منظور توسعه مناطق محروم، دستاوردهای قابل توجهی را نصیب کشور کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر