فعالیت مجدد معدنی در مجتمع "Germano"

عصر معدن- شرکت BHP و Vale’s Samarco مجوز شروع مجدد عملیات را دارند.;

فعالیت مجدد معدنی در مجتمع "Germano"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» ،Samarco Mineracao یک شرکت سهامی مشترک بین Valeو BHP ، روز جمعه مجوز عملیات اصلاحی (LOC) را برای فعالیت‌های عملیاتی خود در مجتمع Germano، که در ایالت میناس گرایس برزیل واقع شده ‌است، دریافت کرد.

    این مجوز توسط اتاق فعالیت‌های معدن (CMI) از شورای دولتی سیاست محیطی (COPAM) تصویب شد. Samarco اکنون همه مجوزهای زیست‌محیطی مورد نیاز برای راه‌اندازی مجدد عملیات خود را به دست آورده‌است.

    این خبر 4سال پس از آن منتشر شد که یک سد باطله در نوامبر 2015 در Germano شکسته شد و 19تن را کشت. سیلی از گل و خاک رها شد، رودخانه‌های محلی آلوده شد و به اقیانوس اطلس رسید. در واقع این حادثه بدترین فاجعه زیست محیطی تاریخ برزیل خوانده شده است.
    Valeقبلا گفته بود که انتظار دارد تولید در این شرکت سرمایه‌گذاری مشترک که در تلاش برای بازسازی 3.8 میلیارد دلاری بدهی است، در حدود یک سال پس از حادثه، تا نیمه دوم 2020 ازسر گرفته شود.
    این معدن زمانی نزدیک به 25 میلیون تن سنگ‌آهن در سال تولید می‌کرد، با نرخ سالانه کمتر از یک سوم از آن ، با افزایش بالقوه 14 تا 16 میلیون تن در طی شش سال آینده شروع به کار خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر