مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو مطرح کرد:

استقبال چادرملو از عرضه محصولات سنگ آهنی در بورس کالا

عصر معدن- مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، ضمن استقبال از عرضه سنگ آهن، کنسانتره و گندله در بورس کالا گفت: عرضه محصولات از جمله کنسانتره و گندله در بورس کالا بسیار خوب است و ما موافق آن هستیم چرا که با این تصمیم، قیمت ها شفاف می شود.;

استقبال چادرملو از عرضه محصولات سنگ آهنی در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از بورس24، ناصر تقی زاده با اشاره به اینکه فرمول قیمت گذاری بر اساس کسری از فوب خلیج فارس هیچ مشکلی ندارد گفت: این روش قیمت گذاری خوب است و قیمت ها معقول و منطقی می شود. البته اینکه نسبت به فروش های قبل چه تفاوتی دارد ، نیاز به کار کارشناسی است که هنوز بررسی نکرده ایم اما قطعا هم به نفع تولیدکننده و هم مصرف کننده خواهد بود.

    تقی زاده در پاسخ به اینکه زمان و میزان اولین محموله برای عرضه در بورس کالا مشخص شده؟ گفت: هنوز تصمیم دقیق برای زمان عرضه و میزان آن گرفته نشده است. با بررسی همه جوانب زمان و تناژ عرضه کنستانتره در بورس کالا به زودی مشخص می شود.

    گفتنی است، به تازگی، قدیر قیافه عضو هیئت مدیره انجمن سنگ‌آهن در گفتگویی از ورود محصولات سنگ‌آهنی به بورس کالا خبر داده و گفته بود که سرانجام پس از پنج سال تلاش شاهد عرضه سنگ‌آهن و سایر محصولات معدنی در بورس‌کالا هستیم زیرا عرضه هر کالای تولیدی در بورس کالا، موجب شفافیت، روان شدن معاملات، ضمانت اجرای قرارداد و کشف قیمت واقعی می‌شود و سنگ‌آهن هم از این قاعده مستثنی نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر