یکشنبه هفته آینده صورت می گیرد؛

عرضه ۵۰ هزار تن سنگ آهن فلات مرکزی در تالار حراج باز بورس کالا

امکان خرید برای متقاضیان دارای پروانه بهره برداری در زنجیره فولاد

عصر معدن- تالار حراج باز بورس کالای ایران روز یکشنبه ۱۳ تیر ماه میزبان عرضه ۵۰ هزار تن سنگ آهن مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران خواهد بود؛ در این روز ۳۰ هزار تن سنگ آهن شرکت تولیدی و بازرگانی نیک امیدواران مکران نیز در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا عرضه می شود.;

عرضه ۵۰ هزار تن سنگ آهن فلات مرکزی در تالار حراج باز بورس کالا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی، سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی که عرضه کننده آن سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است به قیمت پایه 16 هزار و 550 ریال عرضه می شود. عیار آن 60 درصد و از نوع مگنتیتی بوده که 35 هزار تن آن ریزدانه و مابقی درشت دانه است. محل تحویل این محموله درب معدن چاه گز است و متقاضیان دارای پروانه بهره برداری مجاز در زنجیره تولید فولاد شامل کنسانتره آهن، گندله، آهن اسفنجی و شمش فولاد امکان خرید آن را داشته و کالا به خریداران فاقد پروانه تحویل داده نمی شود لذا محصول مصرف داخلی است و حق صادرات برای آن وجود ندارد.

    همچنین در این روز  30 هزار تن سنگ آهن شرکت تولیدی و بازرگانی نیک امیدواران مکران نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می شود. این محموله با عیار 61 درصد دپو در انبار کارخانه بزمان سیستان و بلوچستان است که هر کیلوگرم آن توسط فروشنده 15 هزار ریال قیمت گذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر