«کچاد» ۳۳ تومان سود تقسیم کرد

عصر معدن- مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور۹۰درصدی سهامداران و نمایندگان این شرکت عصرچهارشنبه برگزار شد.;

«کچاد» ۳۳ تومان سود تقسیم کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در این جلسه، پس از گزارش هیات مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 96، تقسیم سود سهام پیشنهادی هیات مدیره 33 تومان به ازای هر سهم اعلام شد.

    بر اساس این گزارش، همچنین حق حضور و پاداش هیات مدیره 2 میلیون تومان سود ناخالص برای هر جلسه و پاداش هیات مدیره به صورت ناخالص در وجه اشخاص حقوقی 500 میلیون تومان در نظر گرفته شد. از سویی دیگر شرکت رایمند به عنوان بازرس و حسابرس مستقل اصلی شرکت برای سال مالی منتهی به اسفند 97 و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های شرکت روزنامه دنیای اقتصاد تایید شد.

    هیچ نگرانی در زمینه ذخیره معدنی وجود ندارد
    مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز در ادامه مجمع در تکمیل گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت اظهار کرد: عمده مطالبات سود سهام سهامداران پرداخت شده و تا تاریخ برگزاری مجمع مبلغ 655میلیارد ریال دیگر از مطالبات پرداخت و برای مابقی که عمدتا مربوط به شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید است، با توجه به توافق با شرکت فوق تعهد لازم داده شده است.
    محمود نوریان در ارتباط با ذخیره معدن اظهار کرد: خوشبختانه پیگیری ها در زمینه آنومالی جدید که در نزدیکی معدن قرار دارد به نتیجه نهایی رسیده و جای نگرانی در این‌باره نیست.

    وی همچنین با اشاره به موضوع تامین آب اضافه کرد: 2 پروژه انجام شده است و در حال حاضر آب فاضلاب اردکان به سایت رسیده است همچنین از آب چاه های موجود هم استفاده می شود. از سویی دیگر در زمینه پروژه انتقال آب، سال آینده آب به گل گهر خواهد رسید و حداکثر تا 1.5 سال دیگر به سرچشمه و یزد خواهد آمد، درنتیجه در این مورد هم نگرانی وجود ندارد.

    نوریان همچنین در ادامه گزارش حسابرس مستقل درباره بند 10 این گزارش، تصریح کرد: پیگیری لازم در خصوص استرداد چک ها مطرح شده در گزارش حسابرس از سوی ایمیدرو به عمل آمده است و در آینده نزدیک نسبت به وصول چک ها خود اقدام خواهند کرد.

    وی ادامه داد: همچنین جدول زمانبندی پرداخت سود نقدی پیشنهاد هیات مدیره براساس موعد قانونی و درج در سامانه کدال به اطلاع سهامداران رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر