اکبریان به «عصر معدن» گفت:

جایگزین سرقینی با انتخاب های گذشته تفاوت داشته باشد

عصر معدن- رییس انجمن سنگ آهن گفت: معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت باید علم روز، پویایی، اعتماد و ایمان به بخش خصوصی را هم زمان در اختیار داشته باشد.;

جایگزین سرقینی با انتخاب های گذشته تفاوت داشته باشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸:۰۰

    مهرداد اکبریان در گفت و گو با «عصر معدن» درباره انتخاب فردی به عنوان معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: اینکه فردی از بخش خصوصی برای تصدی این سمت انتخاب شود، اقدام بسیار خوبی است. امیدواریم این سنت شکنی از سوی وزارت خانه انجام شود.
    وی ادامه داد: ما به عنوان بخش خصوصی و تشکل های معدنی از ابتدا همین موضوع را بیان می کردیم که زمان آن فرارسیده که مسئولان تصمیم گیر و مجری بخش معدن در بدنه دولت باید از افرادی انتخاب شوند که علم روز، پویایی، اعتماد و ایمان به بخش خصوصی را هم زمان در اختیار داشته باشد.
    اکبریان افزود: متاسفانه بدنه دولت در سنوات گذشته از مدیرانی استفاده کرده است که تمامی این مشخصات را به صورت هم زمان در اختیار نداشته اند. به عنوان مثال علم و آگاهی را در اختیار داشتند اما به بخش خصوصی اعتماد نداشتند. ما در این شرایط معتقدیم، باید راهکاری وجود داشته تا دولت از افرادی استفاده کند که به صورت کاملا واضح و مشخص با انتخاب های گذشته متفاوت باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر