مدیرعامل گل‌گهر:

صنایع پایین دستی را حمایت می‌کنیم

عصر معدن- مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با اشاره به نقش صنایع پایین دستی در اشتغال و توسعه منطقه سیرجان گفت: این شرکت ۴۰ درصد پیش پرداخت خرید محصول را به صنایع پایین دستی فولاد در منطقه گل‌گهر پرداخت می‌کند.;

صنایع پایین دستی را حمایت می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا، ایمان عتیقی روز جمعه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار کرمان افزود: امروز بسیاری از قطعات مورد نیاز گل‌گهر از سایر استان ها و خارج از کشور ‌وارد می شود و از سرمایه گذار برای ایجاد صنایع پایین دستی در این منطقه حمایت می کنیم.

    وی اظهار داشت: این‌گونه حمایت در هیچ جا نیست که استان را صنعتی و تکالیف ما را اجرایی می کند.

    مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها ضمن توازن، تامین مواد اولیه و زیرساخت ها ، خروجی مثبت داشته باشد.

    وی با اشاره به قول مساعد همکاری با استانداری کرمان گفت: گل‌گهر به‌عنوان یک شرکت ملی در صنعت فولاد کشور نقش آفرینی می‌کند و اکنون 30 درصد از فولاد کشور را در این منطقه تولید می‌کنیم.

    عتیقی با بیان اینکه با نگاه به مسئولیت اجتماعی گام برمی داریم افزود: نباید از هدف ملی بودن خود دور بمانیم و ذخایر استان کرمان و سرمایه گذاری سهامداران شرکت مورد توجه قرار دارد.

    وی با اشاره به وجود ذخایر در استان‌ها بیان داشت: استان کرمان در جذب سرمایه گذار حرفه ای عمل کرده است.

    عتیقی تصریح کرد: شرکت گل‌گهر امسال حدود 10 هزار میلیارد تومان سود خالص دارد و این میزان با پنج شرکت زیرمجموعه نزدیک به 15 هزار میلیارد تومان می‌رسد اما توسعه صنایع پایین دستی فولاد، استان را صنعتی و اشتغالزایی می کند.

    فرماندار سیرجان نیز گفت: سیرجان طی سه سال گذشته رتبه برتر را در زمینه ایجاد فرصت های شغلی کسب کرد.

    بهاالدینی ادامه داد: در این راستا امسال چهار هزار و 800 فرصت شغلی تعهد کردیم که تاکنون هشت هزار شغل ایجاد شده و این آمار امیدواریم تا پایان امسال به 10 هزار شغل برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر