رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنى اتاق بازرگانى ایران:

معادن کوچک و متوسط سهم ۶۵درصدی در تولید کشور دارند

عصر معدن- رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنى اتاق بازرگانى ایران در نخستین جشنواره انرژی و مواد با رویکردچالش هاى فرآورى صنایع انرژى بر ، به اهمیت معادن کوچک و متوسط اشاره داشت و گفت: معادن کوچک و متوسط مقیاس٩٨.۳ درصد از معادن کشور را به خود اختصاص داده اند در نتیجه این معادن سهمى ٨٥ درصدى در اشتغال و٦٥ درصدى را در تولید به خود اختصاص داده اند.;

معادن کوچک و متوسط سهم ۶۵درصدی در تولید کشور دارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» بهرام شکورى  با بیان این مطلب در ادامه افزود: نقــش معــادن کوچــک و  متوسط مقیاس در رشـد و ارتقـای سهم معدن در اقتصاد کشور بسـیار حائز اهمیت است.

    وی در ادامه افزود: در محاسبه سهم معدن در اقتصاد ملی نمی توان فقط به دستاوردهای استخراج از معادن توجه داشـت،  بلکه باید یک زنجیره ارزش افزوده ای را در نظر داشت که مصالح ساختمانی، گچ و ... هـم در آن نقـش دارند، به معنای اینکه ساخت و ساز یک خانه هم بدون محصولات معدنی امکان پذیر نیست.

    رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنى اتاق بازرگانى ایران در پایان به اهمیت مدیریت صحیح تاکید کرد و گفت: اگر بتوانیم مدیریتى درست داشته باشیم بى تردید مى توان رفاه را براى مردم ایجاد کرد.
    شکورى ادامه داد: اگر با مطالعه و کارشناسى تصمیم گیرى ها انجام شود در ادامه شاهد حل بسیارى از چالش ها خواهیم بود. اگر موضوعات  کارشناسى باشد بدون شک قوانین درست و خوبى وضع خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر