با هدف احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک و متوسط؛

تفاهم نامه همکاری بین ایمپاسکو و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین امضا شد

عصر معدن- تفاهم نامه همکاری "احیاء، فعال سازی و توسعه معادن کوچک و متوسط مقیاس " بین شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران"(ایمپاسکو) و "شرکت سرمایه گذاری صدر تامین" امضا شد. تفاهم نامه فوق با هدف تامین مواد اولیه و خوراک واحدهای فرآوری و صنایع معدنی هلدینگ سرمایه گذاری صدر تامین صورت گرفته است.;

تفاهم نامه همکاری بین ایمپاسکو و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین امضا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، آیین امضا تفاهم نامه همکاری احیاء، فعال سازی و توسعه معادن کوچک و متوسط مقیاس بعد از ظهر امروز با حضور خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو و غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در محل ایمیدرو برگزار شد.

    این تفاهم نامه با هدف فعال سازی معادن کوچک و متوسط مقیاس از طریق بهره ­برداری هلدینگ سرمایه گذاری صدر تامین و شرکت های تابعه از ظرفیت های معادن کوچک و متوسط مقیاس منعقد شده است.

    بنابر این گزارش، تامین مواد اولیه و خوراک واحدهای فرآوری و صنایع معدنی این هلدینگ با در نظر گرفتن کلیه امکانات دو طرف­ از قبیل فناوری­های موجود، منابع مالی، داده­ها، اطلاعات و نیروی انسانی مورد توجه است.

    شناسایی معادن کوچک و متوسط اولویت­دار بر مبنای نیاز شرکت سرمایه­گذاری صدر تامین و شرکت های تابعه با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش، حمایت و اجرای طرح­های تولیدی و تحقیقاتی مشترک و توسعه همکاری­های مشترک ملی و بین المللی از مفاد این تفاهم نامه است.

    همچنین از دیگر بندهای این تفاهم نامه می توان به همکاری در زمینه فناوری اطلاعات، رفع نیازهای طراحی و مهندسی، احداث زیرساخت ها و همکاری در زمینه خرید محصولات تولیدی معادن کوچک و متوسط توسط شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و شرکت های تابعه و ... اشاره کرد.

    این گزارش می افزاید، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به نمایندگی از ایمیدرو، اجرای این پروژه را بر عهده دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر