در فولاد امیرکبیر کاشان انجام شد

بررسی تعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM توسط سر ارزیابان اروپایی

عصر معدن-نشست اختتامیه جایزه تعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM اروپایی در مدت چهار روز بصورت فشرده در هفته اخر شهریور ماه ۹۷، توسط ارزیابان اروپایی در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان برگزار شد.;

بررسی تعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM توسط سر ارزیابان اروپایی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در نشست پایانی سر ارزیابان جایزه تعالی سازمانی با مدیران شرکت فولاد امیرکبیر کاشان،  سرگروه ارزیابان در سخنانی به روند اقدامات و بررسی های صورت گرفته در اجرای برنامه مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان پرداخت و گفت: بر اساس برداشت اولیه از جلسات سر ارزیابان با مدیران و کارکنان قسمت ها و نواحی مختلف این شرکت، خوشبختانه روند کاری این شرکت بر اساس مدل های استاندارد و مورد وثوق دنیا بوده  است.

    وی به مدیریت جامع  برنامه ریزی و نطارت بر تولید و عرضه محصولات  این شرکت اشاره کرد و گفت: بر اساس  خصوصیات سازمانهای سرآمد در سطح کلان، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان دارای نقاط قوت فراوان است.

    وی به اقدامات مثبت انجام شده در تمامی سطوح شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، از جمله واحدهای تولید، بازرگانی، مالی و همچنین رشد شرکت و نگاه مثبت به مشتریان، جامعه، ذینفعان و اقدامات موثر انجام شده در راستای فرآیند تدوین استراتژی، مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد وگفت: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان سازمانی چابک، یکپارچه، انعطاف پذیر و خلاق می باشد که  چشم انداز و اهداف استراتژیک در آن  تعریف شده و درحال اجرا می باشد.

    در ادامه نشست اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی، عزیز قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، در سخنانی با تشکر از دقت نظر و همت ارزیابان اروپایی و نماینده EFQM در ایران از همکاری و  تلاش شبانه روزی  کارکنان شرکت فولاد امیرکبیر کاشان  که در مدت ارزیابی همکاری لازم را طبق برنامه های اعلام شده با تیم ارزیابی انجام دادند، تشکر کرد.

    عزیز قنواتی افزود:  بسیار خرسندیم که از منظر EFQM اروپایی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان مورد ارزیابی قرار گرفت تا چنانچه نقاط قابل بهبودی جهت رسیدن به اهداف و چشم انداز شرکت باشد نسبت به اجرایی نمودن آنها اقدام لازم صورت گیرد.

    مدیر عامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با اشاره به اهمیت تقویت نقاط قوت در شرکت گفت:  برای بهبود مستمر فرآیندها و پایداری سرآمدی سازمان از امروز می بایست برنامه ریزی کرد تا به سازمانی متعالی دست پیدا یابیم. 

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر