آمار افزایشی تولید ۱۹ محصول منتخب صنعتی و معدنی در ۸ ماهه سال ۹۹

عصر معدن- دفتر آمار و فرآوری داده های معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: آمار تولید ۱۹ محصول منتخب صنعتی و معدنی در ۸ ماهه سال ۹۹ افزایشی بوده است.;

آمار افزایشی تولید ۱۹ محصول منتخب صنعتی و معدنی در ۸ ماهه سال ۹۹
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، در این مدت تولید انواع خودروی سواری با بیش از 542 هزار و 600 دستگاه افزایش 21.3 درصدی داشته است.

    همچنین تولید فولاد خام در 8 ماهه سال 99 و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با 19 میلیون و 200 هزار تن افزایش 8.4 درصدی را ثبت نموده است.

    در این مدت، تولیدات انواع تلویزیون با 801 هزار و 600 دستگاه افزایش 62.5 درصدی داشته و تولید شمش آلومینیوم خالص با 271 هزار و 300 تن، در نیمه اول سال افزایش 52.2 درصدی را ثبت نموده است.

    در این گزارش میزان تولید سیمان در 8 ماهه امسال، 48 میلیون و 400 هزار تن اعلام شده که افزایش 15.8 درصدی داشته و همچنین در این مدت کاتد مس با 188 هزار و 900 تن افزایش 7.1 درصدی را ثبت نموده است.

    بنا بر گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در 8 ماهه 99، تولید الیاف اکریلیک، انواع تلویزیون، ماشین لباسشویی، شمش آلومینیوم خالص، کمباین، یخچال و فریزر، لاستیک خودرو، نخ سیستم پنبه‌ای و ترکیبی الیاف، انواع سواری، وانت، روغن صنعتی و موتور تصفیه اول، نئوپان، سیمان، دوده، پودر شوینده، محصولات فولادی، فولاد خام، کاتد مس، پتروشیمی، داروی انسانی و آلومینا، 19 کالای منتخب صنعتی و معدنی هستند که افزایش تولید داشته اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر