وزیر صمت در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تاکید کرد:

اجرای مدل مرکز- پیرامونی توسط شرکت‌های بزرگ

نقش شرکت‌های بزرگ به عنوان مرکز توسعه

عصر معدن- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت صنایع غیر نفتی در رشد اقتصادی کشور، بر مشارکت شرکت‌های بزرگ در حوزه مسئولیت اجتماعی تاکید و نیاز جامعه امروز را آموزش در حوزه کسب‌وکار اعلام کرد.;

اجرای مدل مرکز- پیرامونی توسط شرکت‌های بزرگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی در آیین امضای تفاهم‌نامه مسئولیت‌های اجتماعی در قالب اقتصاد مقاومتی با شرکت فولاد امیر کبیر کاشان افزود: کشورهای دنیا توسط شرکت‌های بزرگ اقتصادی ساخته می‌شوند و دولت نقش تسهیل‌گر را بر عهده دارد و فعالیت این واحد‌های بزرگ به عنوان مرکز توسعه است.
    وی توسعه را نه به مفهوم هزینه کردن که به معنای مدیریت اقتصادی دانست و با تاکید بر نیاز جامعه امروز به آموزش در حوزه کسب‌وکار و گسترش اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت مشارکت‌ همه بخش‌ها و دستگاه‌ها در ایجاد این فرهنگ تاکید کرد و آن را جزئی از فرهنگ دینی و ملی ایرانیان خواند.
    وی با بیان اینکه از یک کشور واردکننده فولاد در دوران پیش از انقلاب به کشور صادر کننده در این بخش تبدیل شده ایم، گفت: ایران جزء 10 کشور برتر در صنعت فولاد است و این ثمره تلاش و همت مسئولان و صنعتگران در سال‌های متوالی است.
    صادرات 2.5 میلیارد دلاری فولاد در سال گذشته
    وزیر صنعت، معدن و تجارت با استناد به تولید 29 میلیون تُن فولاد خام و صادرات 6 میلیون و 200 هزار تنی این محصول به ارزش 2.5 میلیارد دلار در سال گذشته، توسعه در این بخش را یکی از افتخارات جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر صادرات غیرنفتی مانند فولاد نبود، اثر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور بسیار شدیدتر بود. منبع: شاتا

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر