با حضور معاون وزیر صمت؛

فاز ۲ بازسازی آزمایشگاه‌های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور افتتاح شد

عصر معدن- فاز ۲ بازسازی آزمایشگاه‌های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با حضور معاون وزیر صمت افتتاح شد.;

فاز ۲ بازسازی آزمایشگاه‌های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»  به نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، فاز 2 بازسازی آزمایشگاه‌های این سازمان با حضور «علیرضا شهیدی» معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور و جمعی از معاونان و مدیران و کارشناسان افتتاح شد.

    شایان ذکر است؛ بازسازی و بهبود شرایط آزمایشگاه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور موجب افزایش کارایی و بهبود شرایط کارکرد آزمایشگاهی خواهد بود و دسترسی آزمایشگاه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به تجهیزات پیشرفته و مدرن روز می‌تواند به رونق بخش صنعت و معدن کمک کند و در تحقیقات و بررسی‌های معدنی و زمین‌شناسی نقش مؤثری داشته باشد.

    از جمله فعالیت‌های اصلی آزمایشگاه آنالیز مواد معدنی زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور می‌توان به تجزیه و تحلیل نمونه‌های سنگ، خاک، آب و مواد معدنی برای متخصصان سازمانی و سایر محققان و صنعت‌گران اشاره کرد.

    بازسازی آزمایشگاه‌ها شامل تعویض تجهیزات قدیمی و نامناسب با تجهیزات پیشرفته و مدرن، تغییراتی در طراحی و ساختمان آزمایشگاه، ساخت و بازسازی فضاهای جدید است و این بازسازی‌ها باعث بهبود شرایط کارکرد و افزایش کارایی در بخش‌های مختلف آزمایشگاه‌های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور شده و به عنوان یک قدم مهم در جهت توسعه صنعت آنالیز مواد معدنی و زمین‌شناسی در کشور محسوب می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر