وظیفه سازمان نظام مهندسی معدن، انجام کارهای حاکمیتی وزارت صمت است

عصر معدن- رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در گردهمایی سالانه مسؤلان روابط عمومی و بین الملل سازمان نظام مهندسی معدن استان‌ها اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی معدن در تلاش است تا بخش خصوصی فعال در حوزه معدن را وارد میدا عمل کند.;

وظیفه سازمان نظام مهندسی معدن، انجام کارهای حاکمیتی وزارت صمت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» داریوش اسماعیلی با بیان این مطلب گفت: عقیده بر این است که سازمان نظام مهندسی معدن نقش پدرگونه ای برای بخش خصوصی این حوزه دارد و حلقه واسطه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واگذاری کارهای غیر حاکمیتی وزارتخانه به بخش خصوصی است. همچنین ما وظیفه سازمان را انجام کارهای غیر حاکمیتی نمی دانیم بلکه انجام کارهای حاکمیتی وزارتخانه وظیفه نظام مهندسی معدن است.
    به گفته وی، اکنون از طریق آموزش، پژوهش و نظارت در حال انجام این وظایف هستیم و از نظر ما باید کلیه کارها آنلاین باید صورت گیرد.

    وی ادامه داد: ما در بحث استراتژی سازمان بسیار کار کردیم و به استان ها ارائه و نظراتشان اخذ شده و در هیات عمومی ارائه شده است. امید می رود طی هفته‌های آتی به تصویب خواهد رسید.
    اسماعیلی ادامه داد:  تفاهمنامه‌های مختلفی با سازمان ها و ارگان های مختلفی بسته ایم و به دنبال کار تبلیغاتی هم نیستیم و در اصل پیگیر آن هستیم تا این تفاهم نامه ها را به قرارداد تبدیل کنیم. همانطوری که تعدادی از آن ها تاکنون به قرارداد منجر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر