«عصرمعدن» تحلیل کرد:

چه کسی بر صندلی سرقینی می نشیند؟

عصر معدن- این روزها خبرهای بسیاری درخصوص اینکه چه کسی ممکن است بعد از جعفر سرقینی معاون معدن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ( با ۱۲ سال سابقه کاری در این پست) انتخاب شود، به گوش می رسد. این در حالی است که هنوز خبر قطعی از عدم ادامه فعالیت وی شنیده نشده و تمامی اخبار رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است.;

چه کسی بر صندلی سرقینی می نشیند؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» چندی پیش خبری مبنی بر اینکه سرقینی در سمت خود باقی خواهد ماند شنیده شد و در تماسی که خبرنگار پایگاه خبری «عصرمعدن» برای تایید این ابقا با وی داشت، پاسخ را به روابط عمومی وزرات صنعت، معدن و تجارت ارجاع داد.
     حال نکته اینجاست اخباری که از سوی برخی رسانه ها مطرح می شود و در آن نفرات مختلفی را به عنوان جایگزین های احتمالی معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی می کنند همگی از این انتخاب اظهار بی اطلاعی کرده و آن را رد می کنند.

    در میان افرادی که نام آنها به عنوان گزینه جدید برای تصدی گری معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح شده هم مدیران و مسئولان دولتی هستند و هم برخی از فعالان بخش خصوصی یا کسانی که در دوره های گذشته در این وزارتخانه پست داشته اند. بی شک نتیجه سکوت در برابر چنین اخباری چیزی جز جریان سازی و تشویش اذهان فعالان معدنی نخواهد داشت.

    لازم به گفتن است که جعفر سرقینی که اکنون در این پست حضور دارد برنامه های بسیاری در راستای رسیدن به اهداف تعریف شده در اقتصاد مقاومتی کشور داشته و سعی دارد تا با اعمال قوانین، معدنکاران و فعالان در حوزه معدن و صنایع معدنی را به سمت تکمیل زنجیزه تولید و جلوگیری از خام فروشی سوق دهد. وضع عوارض صادراتی از یکسو و تلاش برای تعییین تعرفه وارداتی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی ازجمله مواردی است که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد توجه قرار گرفته و با وجود برخی واکنش ها همچنان این موارد در دست پیگیری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر