وزیر صمت اعلام کرد:

تجربه خوب عرضه سیمان در بورس کالا و ایجاد تعادل در بازار

عصر معدن- سید رضا فاطمی امین در جلسه ویدئو کنفرانسی با استان‌ها در خصوص صنعت سیمان با اشاره به تجربه خوب عرضه سیمان در بورس کالا گفت: موضوع سیمان در قالب یک برنامه سه ماهه به صورت مداوم رصد و پایش خواهد شد به طوریکه قیمت سیمان در بورس با آغاز اجرای این برنامه متعادل شد.;

تجربه خوب عرضه سیمان در بورس کالا و ایجاد تعادل در بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ویدئو کنفرانسی با رؤسای سازمان‌های صمت و مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استانی با موضوع بررسی مسایل مرتبط با صنعت سیمان با بیان اینکه قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد، بیان کرد: استان‌ها برای کاهش هر چه بیشتر قیمت سیمان به صورت ویژه پای کار بیایند.

    سید رضا فاطمی امین بیان کرد: تمامی فعالان صنعت سیمان مکلف به ثبت نام در سامانه جامع تجارت و ثبت اطلاعات خرید و فروش در سامانه افق می باشند.

    عرضه سیمان در بورس بصورت مداوم رصد و پایش خواهد شد

    وی با بیان اینکه موضوع سیمان در قالب یک برنامه سه ماهه به صورت مداوم رصد و پایش خواهد شد، اضافه کرد: قیمت سیمان در بورس کالا با اجرای این برنامه متعادل شد و قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: قیمت سیمان به صورت پاکتی به زیر 25 هزار تومان رسید و قیمت سیمان فله هم حدود 18 هزار تومان ارزان تر شد.

    فاطمی امین با بیان اینکه به صورت کلان برای تعدیل قیمت سیمان به موفقیت‌های خوبی رسیده ایم، تصریح کرد: استان‌ها باید بیشتر از این پای کار بیایند و کار به صورت ویژه مورد توجه واقع شود.

    وی با بیان اینکه عرضه سیمان در بورس کالا تجربه خوبی بوده است، گفت: کارها باید با جدیت هر چه بیشتر دنبال شود و انتظار دارم تمامی پروژه‌ها از جمله 19 پروژه نظام توزیع و پوشش کالا در سامانه با قدرت ادامه یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر