توصیه عضو اتاق بازرگانی ایران جهت تحقق شعار سال:

هفت کاری که می‌تواند شعار سال را محقق کند

عصر معدن- عضو هیات نمایندگان دوره هشتم اتاق ایران گفت: سال نو می‌تواند تیتر و نام نیکو برگرفته از اهداف و برنامه‌هایی داشته باشد که بیش از همه قرار است بر روی آن متمرکز شویم.;

هفت کاری که می‌تواند شعار سال را محقق کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سندیکای لوله و پروفیل فولادی ایران،  امیر حسین کاوه عضو اتاق بازرگانی و معاون هلدینگ صنعتی سدید در ارتباط با شعار سال اظهار داشت: اگر بخواهیم تیتر و یا عنوان یا رهنمودی برای توجه بیشتر به سال نو و جدید داشته باشیم ، می‌بینیم نام گذاری واقعی و عملیاتی برای سال‌های تازه بهترین نوآوری بوده است.

    کاوه گفت: امسال بنا  به ضرورت‌های اقتصادی کشور سال «حمایت از کالای ایرانی» نام گذاری شد به همین منظور در ابتدا می‌بایست بر اساس شعار سال  مردم سعی کنند بیش‌ از گذشته از کالای داخلی استفاده کنند.

    معاون هلدینگ گروه صنعتی سدید در ادامه بیان داشت: ما باید در سال 97 کالای خارجی مشابه داخل که به قدر کافی در بازار وجود دارد را خریداری کنیم، همچنین تولید کننده ایرانی کالای خود را با قیمت رقابتی، منصفانه و کیفی تولید می‌کند و دلگرم است که سال جاری توجه بیشتری به او می2شود.

    کاوه با بیان اینکه در سال جاری توقع بیشتری از دولت مبنی بر حمایت از تولید کننده و کالای ایرانی وجود دارد گفت: مجلس باید در بررسی قوانین و حذف موانع در ارتقا تولید کوشا‌تر بوده و برای تولید کنندگان تسهیلاتی را تصویب کند.

    وی انجمن‌های بخش خصوص را در ادامه خطاب قرار داد و افزود:انجمن های بخش خصوصی و تشکل های کارخانجات تولیدی امسال باید بیشتر خواسته‌های خود را مطالبه گری کنند همچنین اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون با هم هماهنگ تر در مسیر حمایت از کالای ایرانی پیشنهاد اجرایی به دولت بدهند .

    معاون هلدینگ گروه صنعتی سدید تصریح کرد: اگر همین این موارد  را به اقدام و عمل نزدیک کنیم ؛ شاید قدمی در مسیر تحقق شدن شعار سال برداشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر