مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس:

ظرفیت تخلیه ۴۰۰ واگن مواد معدنی در روز را داریم

عصر معدن- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از ظرفیت تخلیه ۴۰۰ واگن مواد معدنی در این منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.;

ظرفیت تخلیه ۴۰۰ واگن مواد معدنی در روز را داریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «,عصرمعدن» ، «حسن خلج طهرانی» مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت های مستقر دراین منطقه ویژه اقتصادی گفت: امیدواریم اقدامات ما به عنوان جهادگران عرصه صنعت بتواند سبب گشایش اقتصادی کشور و بهبود سطح معیشتی مردم شود.
    وی از تلاش‌های تمام شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس تقدیر و تشکر کرد و افزود: در هشت ماهه نخست سال 97 مجموع تخلیه و بارگیری صورت گرفته چهار و نیم میلیون تن بود که این مقدار در مدت مشابه امسال به 7.8 میلیون تن ارتقا یافته است.
    وی عمده‌ی حجم تخلیه و بارگیری را مرتبط با مواد معدنی خواند و افزود: در هشت ماهه امسال 4.5 میلیون تن متعلق به مواد معدنی و 3.3 میلیون تن متعلق به نفت کوره بوده است.
    مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اضافه کرد: در هشت ماهه سال گذشته شاهد بیش از 58 هزار تخلیه واگن بوده ایم که این عملیات در سال جاری به بیش از 62 هزار تخلیه واگن رسیده است که نشان از رونق تولید در این منطقه عظیم اقتصادی است.
    وی در ادامه از ظرفیت تخلیه روزانه 400 واگن در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خبر داد.
    خلج طهرانی سپس اذعان داشت: باید توسعه پست برق شهید لشکری با ایجاد و راه اندازی ترانس سوم با ظرفیت 315 مگاولت آمپر در دستور کار قرار گیرد.
    وی در تشریح هدف از اجرای این طرح گفت: این مسأله با هدف بالا بردن قابلیت اطمینان پست برق شهید لشکری در زمینه تامین توان برق مورد نیاز صنایع صورت می پذیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر