محمد کشانی در نشست آغاز سال:

رونق تولید در فولاد خوزستان، تداوم و پایداری تولید را در صنایع استان به همراه دارد

عصر معدن- مدیرعامل فولاد خوزستان عصرگاه دهم فروردین ۹۸ در دیدار نوروزی خود با مشاورین، معاونین، مدیران فولاد خوزستان و شرکت های تابعه که در سالن کنفرانس ساختمان مدیرعامل برگزار شد، ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: شعار امسال را باید به فال نیک گرفته و یقینا با رونق تولید در فولاد خوزستان، تداوم و پایداری تولید در صنایع استان را شاهد خواهیم بود.;

رونق تولید در فولاد خوزستان، تداوم و پایداری تولید را در صنایع استان به همراه دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» محمد کشانی، با اشاره به بیانات گهربار مقام معظم رهبری در آستانه سال نو و لزوم اجرایی نمودن رهنمودهای ایشان گفت: رونق تولید در راستای اقتصاد مقاومتی می باشد که کشور بتواند علاوه بر فائق آمدن بر تحریم ها، رشد اقتصادی نیز داشته باشد.

    وی با تاکید بر تثبیت تولید 3میلیون و 800هزار تن محصول در سال جاری گفت: شرکت فولاد خوزستان با پیش بینی در بودجه خود، به‌ سوی تولید محصولات خاص پیش می‌رود که امیدواریم این شرکت در پایان سال از ارزش افزوده‌ی محل تولید و فروش این نوع محصولات بهره‌مند شود.

    مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان میزان تولید بالای شمش در کشور اظهار داشت: تولید شرکت ما باید به سمت و سویی برود که در بخش صادرات و داخلی مزیت رقابت داشته باشد.
    کشانی افزود: فولاد خوزستان در سال جدید حمایت از تولید در سایر شرکت های استان که مشکلات نقدینگی و تامین مواد اولیه دارند را سرلوحه کار خود قرار داده و با تامین مواد اولیه آنها، ضمانت تولید پایدار و همچنین صادرات شرکت‌ های دیگر نظیر فولاد اکسین را برعهده می‌گیرد.

    وی با اشاره به اصل بهای تمام شده گفت: همواره کاهش هزینه‌های مازاد باید مد نظر قرار بگیرد؛ در سال جاری در کنار گزارش قیمت بهای تمام شده، از دست اندرکاران امر تولید تقاضا می‌شود، تجزیه و تحلیل درباره بخش های متورم و کاهش پذیر را در تمامی موارد مدنظر قرار داده؛ زیرا این امر موجب کاهش انبارش و نهادینه شدن هزینه‌های مازاد می‌شود.
    کشانی با بیان نیاز برای حرکت به‌ سوی صنعت سبز تصریح نمود: فارغ از در نظر گرفتن پرداخت هزینه های زیست محیطی، تعهد سازمانی ما به جامعه، تعریف بودجه پروژه ها برای نزدیک شدن به صنعت ایمن، پاک و سبز است.

    مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود گفت: مجموعه ما با توجه به اینکه به عنوان سازمان سرآمد در کشور شناخته شده است، با تعهد سازمانی و تلاش کارکنان سعی بر آن داشته با حفظ تولید پایدار خود در جهت حمایت از تولید سایر صنایع استان گام های موثری بردارد و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد داشت و قطعا رونق تولید در صنایع فولادی، اشتغال پایدار را به همراه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر