پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

عصر معدن- حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پیامی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ضمن تکریم مقام شامخ شهدای جامعه کارگری این روز را به کارکنان شریف و زحمتکش کشور بویژه همکارانش در خانواده بزرگ منطقه ویژه تبریک گفت.;

پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» متن پیام تبریک دکتر خلج طهرانی به شرح ذیل آمده است:

    کارگر واژه‌ای مقدس و نیروی محرکه‌ی پیشرفت هر جامعه‌ای است و این شغل در فرهنگ ملی و دینی ما چنان جایگاه ویژه‌ای دارد که رسول گرامى اسلام(ص) دست کارگرى را که بر اثر کار و فعالیت ورم کرده بود، بلند کردند و فرمودند: «این دستى است که هیچ‌گاه آتش جهنم آن را نمى‌سوزاند؛ این دستى است که خدا و رسولش آن را دوست مى‌دارد. کسى که از دست‌رنج خود روزى‌اش را فراهم کند، خداوند با نظر رحمت به او مى‌نگرد».
    از این رو ارج‌ نهادن به مقام گران‌سنگ کارگران به عنوان سرمایه‌های فکری و بازوان سترگ حرکت چرخه تولید در کشور، وظیفه همه ما نه در یک روز خاص که در تمامی زمان‌هاست. از این رو به پاس خدمات صادقانه و زحمات بی‌دریغ و مومنانه این عزیزان، تلاش‌شان را تقدیس می‌نماییم و مقام‌شان را گرامی‌ می‌داریم.
    در پایان با تبریک مجدد روز کارگر به همه کارگران گرامی و پویندگان اصیل و خدوم راه خدمت به خلق، به ویژه همکاران ارجمندم در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، سلامت و بهروزی تمام زحمت‌کشان ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر