مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد مطرح کرد:

بالاترین رکورد تولید ماهیانه رقم زده شد

عصر معدن- شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد به بالاترین رکورد تولید ماهیانه از آغاز تاکنون دست یافت.;

بالاترین رکورد تولید ماهیانه رقم زده شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» ، محمدحسین مولوی‌زاده این مطلب را در نشست روز چهارشنبه سی‌ام مرداد 98 با حضور علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه بیان کرد.

    مولوی زاده افزود: کارخانه کنسانتره‌ سازی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با تلاش شبانه‌روزی کارکنان، در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال «رونق تولید» نامگذاری کردند، توانست در مردادماه سال جاری با تولید 222 هزار و 860 تُن کنسانتره، رکورد تولید خود را بهبود ببخشد؛ این میزان نسبت به ظرفیت اسمی کارخانه بر اساس طراحی (203 هزار و 112 تن در ماه) 10 درصد بیشتر می‌باشد، همچنین رکورد قبلی تولید این کارخانه مربوط به خرداد ماه 98 و به میزان 206 هزار و 287 تُن بوده است.

    وی افزود: رکورد تولید روزانه کارخانه نیز مربوط به 30 بهمن 97 بوده که در این روز به میزان 9 هزار و 825 تُن تولید شده که نسبت به ظرفیت اسمی آن (7 هزار و 812 تُن در روز) 26 درصد بیشتر است.

    مولوی زاده در ادامه با بیان فعالیت‌های صورت گرفته در این شرکت اظهار داشت: تبیین استراتژی حال و آینده شرکت، انجام مهندسی معکوس در ساخت بسیاری از قطعات تحریمی مورد نیاز کارخانه، تبیین برنامه کارشناسی شده جهت تداوم تولید کنسانتره، اصرار به اتمام و بهره برداری پیش از موعد کارخانه گندله‌سازی، تکمیل پروژه‌های باقی مانده پیش از موعد، انجام مطالعات کارشناسی شده جهت تامین مستمر آب مورد نیاز کارخانه از عمده ترین فعالیت‌های انجام شده در این شرکت است.

    گفتنی است، منطقه سنگ آهن سنگان یکی از بزرگترین معادن فعال آهن در منطقه می باشد و بعنوان بزرگترین ناحیه صنعتی شرق کشور محسوب می‌شود که بخش عظیمی از مواد اولیه صنعت فولاد کشور را تامین می‌نماید و شرکت صنعتی معدنی توسعه فراگیر سناباد که عمده سهام آن متعلق به شرکت فولاد خوزستان می باشد در این منطقه قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر