پیام تبریک مهندس خلج طهرانی به مناسبت فرا رسیدن سال نو

"ایام می آیند تا برشما مبارک شوند، مبارک شمائید "

عصر معدن- حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پیامی سال نو را تبریک گفت:;

"ایام می آیند تا برشما مبارک شوند، مبارک شمائید "
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» شرح پیام در ادامه می آید:

    همکاران گرامی و ارجمند

    نوروز باستانی ترنم و تجلی‌گر حال و احوالی نو و  بیدار کننده دل های خداجوست . خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم ، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم .

    سال1397 را در حالی پشت سر گذاشتیم که در پرتو استعانت از خدای متعال و با راهبرد تفکر،  تلاش و همت همکاران گرانقدر  خانواده بزرگ منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سراسر ایران اسلامی، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در این صنعت بزرگ و بهبود فرآیند ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان بودیم، که افتتاح فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی هرمز . بهره برداری از پروژه گاز رسانی  و احداث دیوار پیرامون سایت توسعه به طول 44 کیلومتر با هزینه بالغ بر 900 میلیارد ریال   که  برگ دیگری از این افتخارات است و بی تردید این مهم بدون تلاش بی وقفه و همت مضاعف شما همکاران عزیز محقق نمی گردید ..

    در سال 1398 نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود و ارتقای ساختار اداری و مدیریتی، به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده این صنعت عظیم ارتقا یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش ازپیش طی شود.

    اینجانب با گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشأن(ره)، شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی رهبر عزیزمان، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، فرارسیدن بهار طبیعت و عید نوروز را به همه شما عزیزان و خانواده محترم تان تبریک و تهنیت می گویم و از خدای بزرگ سالی همراه با سرافرازی، بهرورزی و سعادت برایتان آرزو می کنم.

    شایسته است از خانواده های مکرم تان که در سال گذشته ما را در پیشرفت اهداف شرکت همراهی کرده اند، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر