مدیرعامل فولاد هرمزگان:

به دنبال جهانی کردن برند فولاد هرمزگان هستیم/در شرایط تحریم به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم

عصر معدن- مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: افتخار می‌کنم که امروز فولاد هرمزگان در سطح کشور به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یافته و با تمهیدات و برنامه‌ریزی که صورت گرفته در آینده به برندی جهانی تبدیل خواهیم شد.;

به دنبال جهانی کردن برند فولاد هرمزگان هستیم/در شرایط تحریم به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، فرزاد ارزانی شب گذشته در آئین تجلیل از خانواده و فرزندان مجموعه فولاد هرمزگان، افزود: از اینکه در جمع خانواده شرکت فولاد هرمزگان هستم، بسیار خوشحال و مسرورم و امیدوارم همواره شاهد خانوادهایی شاداب در مجموعه فولاد هرمزگان باشم.

    وی با بیان اینکه همواره خانواده کارکنان فولاد هرمزگان حامی و پشتیبان این شرکت بوده و هستند، اضافه کرد: همواره وضعیت خانواده کارکنان فولاد هرمزگان دغدغه جدی مدیران شرکت بوده و در تلاشیم بتوانیم هرساله این وضعیت را بهتر از سال قبل کنیم.

    ارزانی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریتی فولاد هرمزگان هرچه در توان دارد برای بهبود و توانمندسازی خانواده فولاد هرمزگان قرار خواهد داد، اظهار کرد: فولاد هرمزگان هر چه در توان دارد در زمینه افزایش خدمات‌رسانی رفاهیات، ورزش و تندرستی و درمان خانواده مجموعه کارکنانش می‌گذارد.

    مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه همگی در این شرکت یک خانواده هستیم و هیچ‌گاه حالت جزیره‌ای فکر کردن ما را به نتیجه نمی‌رساند، عنوان کرد: انسجام و کار گروهی همواره در شرکت فولاد هرمزگان وجود داشته و همین امر سبب توفیق‌های سال‌های اخیر شده است.

    وی با اشاره به اینکه در سالیان اخیر روزبه‌روز فولاد هرمزگان در مسیر رشد و تعالی قرار دارد، تصریح کرد: باید قدردان گذشتگان باشیم که کمک کردند تا مجموعه فولاد هرمزگان امروز به چنین جایگاه رفیعی دست یابد.

    ارزانی با بیان اینکه در دو سال اخیر تمامی تلاشم این بود تا فولاد هرمزگان را به برندی جهانی تبدیل کرده و از مرزهای کشور عبور کنیم، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که امروز فولاد هرمزگان در سطح کشور به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یافته و با تمهیدات و برنامه‌ریزی که صورت گرفته در آینده به برندی جهانی تبدیل خواهیم شد.

    وی با اشاره به اینکه با توجه به تحریم‌های ظالمانه این افتخار را داریم که فولاد هرمزگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تولید آهن اسفنجی 13 درصد رشد داشته‌ایم، اضافه کرد: در زمینه تولید تختال نیز امروز به رشد 14 درصدی دست‌یافته‌ایم که در شرایط امروز نیز اتفاق بزرگی است و نباید خودمان را دست‌کم بگیریم.

    مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه نقش خانواده‌های همکارانم در فولاد هرمزگان در موفقیت‌ها بدون شک غیرقابل‌انکار است، افزود: فولاد هرمزگان مجموعه‌ای منسجم و تیمی است که امیدوارم خانواده‌ها با سعه‌صدر بیشتر سبب تبدیل‌شدن فولاد هرمزگان به برندی جهانی شوند.
    وی در پایان یاد و خاطره شهدا و تمامی حافظان امنیت در کشور که سبب ایجاد امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی‌شده‌اند، گرامی داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر