جلوگیری از صادرات شمش روی به بهانه تنظیم بازار

عصر معدن- نایب رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنى اتاق بازرگانى ایران با اشاره به جلسه روز گذشته با کمیسیون ها افزود: جلسه روز گذشته بسیار پرتنش بود زیرا فضاى کسب و کار امروز پر تنش است.;

جلوگیری از صادرات شمش روی به بهانه تنظیم بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» حسن حسینقلى با بیان این مطلب در جلسه کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: انتظارهاى اتاق واقع بینانه است اما نمى تواند آن را برآورده کند زیرا دولت توجهى به این موضوع ندارد.

    وی اظهار کرد: در حال حاضر از صادرات برخى مواد همچون شمش روى به بهانه تنظیم بازار گرفته شده است. این موضوع درباره محصولات پتروشیمى وجود دارد آنها حاضر به فروش با ارز ٤٢۰۰ تومانی نیستند به همین دلیل عرضه به بازار کم شده است.

    وى در ادامه با اشاره به آیین نامه کارگران موقت بیان کرد: براساس این آیین نامه کارگران موقت پس از ٣ سال باید رسمى شوند و این موضوع تهدیدی براى تعطیلى واحدها است زیرا ممکن است کارگران خود را اخراج کنند.

    حسینقلى همچنین با اشاره به جلسه با معاون امور معادن و صنایع معدنى وزارت صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: این جلسه پس از مدت طولانى برگزار شد. بنده در این جلسه به بحث حقوق دولتى و عوارض صادراتى اشاره داشتم و گفتم  حقوق دولتى در این شرایط افزایش پیدا نکند و  وضع عوارض اجرایی نشود، اما بیان کافى نیست بلکه بایداین موارد به صورت قانون مند اجراشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر