‎ معاون منابع انسانی فولادهرمزگان:

نیروی انسانی جوان و متخصص ارزشمندترین دارایی فولاد هرمزگان است

عصر معدن- همزمان با هفته معلم و به منظور تقدیر از مقام استاد در دومین مراسم تجلیل از مدرسین داخلی با حضور معاون منابع انسانی، معاون مالی و اقتصادی و معاون تکنولوژری از ۹ نفر مدرس برتر شرکت فولاد هرمزگان با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.;

نیروی انسانی جوان و متخصص ارزشمندترین دارایی فولاد هرمزگان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲:۰۰

    ‎به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم و پاسداشت مقام استاد به بیان نقش و جایگاه منابع انسانی متخصص در سازمان پرداخت و افزود: نیروی انسانی جوان و متخصص، ارزشمندترین دارایی فولاد هرمزگان است.

    محسن زنگنه پور ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مدرسین داخلی در امر آموزش افزود: یکی از رویکردهای واحد آموزش به منظور توسعه سرمایه های انسانی استفاده از توان و تخصص مدرسین داخلی فولاد هرمزگان فراتر از مرزهای این شرکت است که علاوه بر برندینگ نام فولاد هرمزگان درآمد زایی نیز به همراه دارد.

    ‎وی با اشاره به احادیث و روایات افزود: زکات علم ودانش نشر آن است که  آموزش دیگران و به اشتراک گذاری دانش یکی از ناب ترین و جذاب ترین شیوه های بخشش است، چرا که هیچکس را پیدا نمی کنید که با بخشیدن دانش، چیزی از دانشش کم شده باشد و چه بسا در امر آموزش خود آموزش دهنده هم چیز تازه ای بدست می آورد.

    ‎زنگنه پور بیان داشت: واحد آموزش نظر به نقاط قوت همکاران باشگاه مدرسین داخلی را از سال 96 بطور رسمی راه اندازی و افتتاح کرد که با تدوین تقویم آموزشی پویا از خود همکاران برای آموزش و به اشتراک گذاشتن دانش بهره گرفته است.

    ‎وی افزود: واحد منابع انسانی در راستای دستیابی به اهداف سازمان همواره با انجام آموزش های نوین به دنبال بروز کردن دانش همکاران است که در همین راستا تمام تلاش خود را برای ایجاد انگیزه و خلاقیت در بین کارکنان به کار میگیرد و امید است همکاران نیز با همراهی در نظام های مشارکتی در جهت نیل به اهداف سازمانی که مهمترین آن دستیابی به ظرفیت اسمی تولید می باشد تلاش کنند.

    ‎وی خاطرنشان کرد: واحد آموزش با انجام نیاز سنجی از واحدها همواره تلاش دارد با برگزاری دوره های آموزشی های نوین و بهره گیری از اساتید مجرب علاوه بر رشد و تعالی همکاران راه حلی برای برطرف کردن مشکلات حال و آینده را نیز هموار کند.

    ‎معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال افزود:  با توجه به نام گذاری سال 98به نام سال رونق تولید وظیفه همه ما دشوارتراست و باید با توکل بر خدا تلاش کنیم برای اعتلای نام کشورعزیزمان ایران تلاشمان را در هر جایگاهی که حضور داریم بیشتر کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر