مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر خبر داد:

رشد ۱۱ درصدی فروش کنسانتره نفلین سینیت در ۹ ماهه اول امسال

عصر معدن- مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر با بیان این مطلب گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری با فروش ۵ هزار و ۶۰۰ تن کنسانتره نفلین سینیت درجه یک توانستیم ۱۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته باشیم و درصدد هستیم برنامه تدوینی تولید و فروش را تا پایان سال جاری عملی کنیم.;

رشد ۱۱ درصدی فروش کنسانتره نفلین سینیت در ۹ ماهه اول امسال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» علیرضا خوش مقام در ادامه افزود: با استفاده از توان بخش خصوصی از مهرماه 96 تاکنون، با تلاش های صورت گرفته توسط تیم راهبری تغییرات مثبتی در واحد تولید و بازاریابی انجام شده و اکنون شاهد افزایش رونق تولید در سطح منطقه هستیم.

    خوش مقام در خصوص پیشرفت طرح جدید واحد 40 هزارتنی نفلین سینیت به روش تَر که با حضور بخش خصوصی در حال انجام است ، اظهار داشت: بسیاری از کارهای زیربنایی به اتمام رسیده و اولین محموله تجهیزات نیز در محل مجتمع مستقر شده است و امیدواریم طرح فوق در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

    گفتنی است کارخانه نفلین سینیت در 20 کیلومتری جاده کلیبر به اهر واقع شده که در سال 1383 با هدف تولید 52000 تن کنسانتره نفلین سینیت افتتاح و به بهره برداری رسید. تولید این مجتمع در صنایع کاشی، سرامیک، چینی، شیشه، رنگ و پلاستیک از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر