طلای « Obuasi»فعالیت مدرن خود را آغاز می کند

عصر معدن- برنامه AngloGold برای بازگشایی معادن که با معدنچیان غیرقانونی مبارزه می کند، تأیید می شود.;

طلای « Obuasi»فعالیت مدرن خود را آغاز می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»،  AngloGold Ashanti آفریقای جنوبی ، سومین تولیدکننده بزرگ فلز در جهان، روز چهارشنبه اعلام کرد: مجوزهای زیست محیطی برای بازسازی معادن غیرمستقیم Obuasi در غنا را دریافت کرده است.
    انتظار می رود عملیات اجرایی، که سالها با مهاجمان غیر قانونی درگیر جنگ شد، برای تولید سهمیه طلا در سه ماهه سوم سال 2019 آغاز شود. هزینه اولیه این کار در طول دو و نیم سال گذشته بین 450 تا 500 میلیون دلار تخمین زده شده است.
    مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرد: با تکمیل پروسه کلیدی و مجوز قانونی، در حال پیشرفت دوباره توسعه معدن Obuasi به عنوان یک فعالیت مدرن و سازنده است که برای حداقل دو دهه به نفع طیف وسیعی از سهامداران کلیدی خواهد بود.
    AngloGold Ashanti در سال 2014 پس ازمشکلات  مالی و زیان های قابل توجه، عملیات خود را در معدن قدیمی Obuasi متوقف کرد. معدنچی طلا در حال برنامه ریزی برای طراحی دوباره معدن بود که در سال 2016 توسط معدنچیان غیر رسمی به کار خود ادامه داده و موجب تخلیه کارکنان شد.
    شرکت مستقر در ژوهانسبورگ توانست سایت را پاک کند و قراردادهایی را با دولت غنا امضا کرده است که منجر به صدور مجوزهای امروز شده است.
    این شرکت در ماه فوریه گفت که Obuasi دارای ذخایر 5.8 میلیون اونس است و در هزینه های پایین تر از میانگین فعلی AngloGold Ashanti کار خواهد کرد. تولید طلای سالانه در طی ده سال اول، 350 هزار اونس به 450 هزار اونس خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر