مدیر مجتمع اعلام کرد:

افزایش ۲۷ درصدی استخراج بخش روباز انگوران نسبت به برنامه

عصر معدن- مدیر مجتمع سرب و روی انگوران اعلام کرد: میزان استخراج بخش روباز این مجتمع طی ۷ ماهه سال ۱۴۰۲نسبت به برنامه، ۲۷ درصد افزایش یافت.;

افزایش ۲۷ درصدی استخراج بخش روباز انگوران نسبت به برنامه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امید فلاح با بیان این مطلب اظهار داشت: مجتمع سرب و روی انگوران از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال، در بخش روباز 590 هزار و 157 تن ماده معدنی پر عیار، متوسط عیار و کم عیار استخراج کرد. وی افزود: برنامه تولید بخش روباز این معدن، 463 هزار و 958 تن بود.

    افزایش 20 درصدی استخراج زیرزمینی نسبت به برنامه

    مجتمع سرب و روی انگوران از ابتدای فروردین تا پایان مهر، در بخش زیرزمینی 92 هزار و 510 تن ماده معدنی استخراج کرد که نسبت به برنامه (76 هزار و 680 تن)، بیانگر رشد 20 درصدی است.

    افزایش 19 درصدی ارسال محصول

    مدیرمجتمع معدنی سرب و روی انگوران با اشاره به رشد 19 درصدی ارسال محصول این مجتمع نسبت به برنامه گفت: طی 7 ماهه امسال، 640 هزار و 906 تن ماده معدنی از بخش روباز و زیرزمینی به شرکت ها ارسال شد. برنامه ارسال 7 ماهه، 540 هزار و 600 تن بود.

    بنا به این گزارش، مجتمع معدنی سرب و روی انگوران (واقع در 125 کیلومتری جاده زنجان – تکاب)، تامین کننده بخش عمده ماده اولیه کارخانه های فرآوری صنعت روی کشور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر