دستگیری سارق ۱۵ تن مواد معدنی

عصر معدن- فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از دستگیری سارق ۱۵ تن سنگ آهن اسفنجی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بندر شهید رجایی استان هرمزگان خبر داد.;

دستگیری سارق ۱۵ تن مواد معدنی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از پایگاه خبری پلیس، جعفر اطمانی افزود: در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از هرگونه سرقت در سطح حوزه استحفاظی، مأموران یگان حفاظت بندر شهید رجایی حین گشت زنی و کنترل خودروها در سطح بندر به یک دستگاه کشنده حامل دو پاکت فلزی مخصوص حمل مواد معدنی، مشکوک و دستور توقف را برای رسیدگی صادر می کنند. 

    وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار مأموران با سرعت از محل متواری می شود از این رو کارکنان یگان حفاظت اقدام به تعقیب خودروی فراری می کنند که در مدت کوتاهی موفق می شوند خودرو را توقیف و راننده را دستگیر کنند.

    سرهنگ اطمانی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از محموله، مقدار تقریبی 15 تن مواد معدنی از نوع سنگ آهن اسفنجی (بریکت) مسروقه کشف شد.

    وی با بیان اینکه پس از بررسی های اولیه مشخص شد محموله مورد نظر فاقد هر گونه اسناد و مدارک مثبته گمرگی و متعلق به یکی از شرکت های فعال در زمینه صادرات است، گفت: ارزش مواد معدنی مکشوفه بنا به اظهار نظر کارشناسان گمرک یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

    فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اعلام اینکه در این راستا پرونده ای تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع شد، خاطرنشان کرد: مأموران یگان‌های حفاظت با هوشیاری و دقت نظر هرچه تمام به منظور ایجاد محیط امن اقتصادی به صورت شبانه روزی مشغول حفاظت و تأمین امنیت در بنادر هستند و اجازه هیچ گونه تخلف و یا سرقت را به افراد سودجو نخواهند داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر