تکاپوی بزرگان معدنی برای تولید باتری های الکتریکی

عصر معدن- شرکت BHP در تلاش برای حفظ پروژه نیکل غرب است و ریوتینتو نیز فعالیت در پروژه‌های لیتیوم را ادامه می‌دهد.;

تکاپوی بزرگان معدنی برای تولید باتری های الکتریکی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، معدنچی جهانی BHP عملیات نیکل استرالیا که قبلا برای فروش عرضه کرده را حفظ خواهد کرد؛ از سوی دیگر ریوتینتو در حال کار بر روی پروژه های مس و لیتیوم است که شرکای صنعت معدن در تقاضا برای باتری های الکتریکی EV )هستند.
    بزرگترین شرکت های استخراج معدن می گویند به راحتی قادر به ارائه فلزات مورد نیاز برای تغییر تکنولوژی EV نیستند، گرچه آنها خطرات سیاسی و مسائل مربوط به محیط زیست را در بعضی از کشورهایی که بهترین منابع را دارند، تصدیق می کنند.
    فلز نیکل می تواند به ماشین‌ها اجازه حرکت بیشتر با یکبار شارژ را بدهد. استفاده از نیکل بیشتر هزینه‌ها را برای باتری ها کاهش می‌دهد.
    استرالیای غربی غنی از سولفید های نیکل است که می تواند به صورت شیمیایی به سولفات تبدیل شود و باعث شود BHP پس از تلاش های فراوان برای فروش این کسب و کار، فعالیت های نیکل غرب خود را حفظ کند.
    اندرو مکینز، مدیرعامل شرکت  "BAML" در بارسلونا، گفت: " پیشرفت‌هایی مانند تغییر آب و هوا و دگرگونی‌های چشمگیر در فناوری هم چالش‌ها و هم فرصت‌ها را در بر دارد."
    او گفت: نیکل غرب پیشنهاد بالقوه ای برای بازده بالا به دلیل رشد را داشته و انتظار می رود در بازار باتری و کمبود نسبی کیفیت نیکل سولفید ارائه شده دیده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر