پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد و متالورژی در اصفهان گشایش یافت

عصر معدن- پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، روز چهارشنبه با حضور مسوولان ملی و استانی در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گشایش یافت.;

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد و متالورژی در اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: پانزدهمین نمایشگاه صنعت فولاد، ویژگی‌های مهمی را داراست که از جمله می‌توان به حضور 160 شرکت از 11 استان بعنوان شرکت‌های بزرگ کشور در این رویداد اشاره کرد.

    احمدرضا طحانیان خاطرنشان کرد: در مقایسه با گذشته، در نمایشگاه این دوره میزبان شرکت‌های دانش بنیان هستیم و امیدواریم در مدت برگزاری شاهد تبادلات، هم‌اندیشی‌ها و ارائه دیدگاه‌های جدید باشیم.

    وی اظهار داشت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و بازدید هیات‌های خارجی از اتفاقات مهمی است که برپایی نمایشگاه پانزدهم را تقویت کرده است.

    طحانیان خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بعنوان تسهیلگر بدنبال برگزاری هرچه بهتر این واقعه نمایشگاهی در زمینه فولاد و متالورژی است.

    وی افزود: در این نمایشگاه نمایندگان برخی از برندهای خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، سوئد، هند، چین و ترکیه حضور دارند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان اضافه کرد: این رویداد نمایشگاهی در فضایی بالغ بر هشت هزار متر مربع با حضور استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، قزوین، کرمان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، خوزستان و استان مرکزی برپا شده است.

    سعید عسکرزاده دبیر انجمن سنگ آهن ایران نیز در این مراسم گفت: ما ژنرال و متخصص برای حوزه معدن و صنایع معدنی کشور در ساختار امروز خود نداریم و امیدوارم این ساختار در زنجیره معدنی کشور شکل مطلوب به خود بگیرد تا امکان استفاده از تجربه‌های ارزشمند همگان، بیش از پیش فراهم شود.

    رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نیز در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه اظهار داشت: اصفهان بعنوان پایتخت صنعت فولاد در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و بیشتر تولیدکنندگان در این استان متمرکز شده‌اند.

    بهرام سُبحانی افزود: بزرگترین دستاورد برگزاری نمایشگاه فولاد می‌تواند حذف واسطه‌ها و آشنایی تولیدکننده و مُشتری و کسب اطلاعات از یکدیگر باشد.

    مشاور کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهمترین چالش‌های پیش‌روی صنعت فولاد کشور، نبود سند چشم‌انداز توسعه است.
    حمیدرضا فولادگر تاکید کرد: بدون داشتن سند و چشم‌اندازی مشخص برای دست یافتن به توسعه امکان پیشرفت وجود ندارد.

    به گزارش ایرنا، پنل تخصصی رفع محدودیت‌ها در مسیر تولید و تجارت پایدار زنجیره فولاد، عصر امروز توسط کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در قالب برپایی این واقعه نمایشگاهی برگزار می‌شود.

    بر اساس این گزارش، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری و ماشین آلات از امروز چهارشنبه یکم تا شنبه چهارم شهریور سالجاری از ساعت 10 تا 18 در محل دایمی برگزاری نمایشگاه اصفهان در حال برگزاری است.

    رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، دبیر انجمن سنگ‌آهن ایران، مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند.

    شرکت فولاد مبارکه در این نمایشگاه، حضوری فعال دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر