دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ در محلات گشایش یافت/ حضور ۲۰۰ معدن کشور در نمایشگاه سنگ

عصر معدن- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران ۲۰۰ معدن مطرح کشور از ۱۸ استان، ۲۰ شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه سنگ و فرآوری سنگ، ۷۰ شرکت تولیدکننده فعال در ساخت و تعمیر فرآورده‌ها و دستگاه‌ها و ماشین‌آلات حوزه سنگ و فرآوری سنگ حضور دارند.;

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ در محلات گشایش یافت/ حضور ۲۰۰ معدن کشور در نمایشگاه سنگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به ‌گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از شاتا محمدرضا حاجی‌پور در آیین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران اظهار کرد: این نمایشگاه در حالی در شهرستان محلات کار خود را آغاز کرد که حوزه معدن و صنایع معدنی کشور و استان با وجود مشکلات و تحریم‌ها با تمام توان به کار خود ادامه می‌دهند.

    وی افزود: سال گذشته موفق به ثبت جهانی سنگ تراورتن محلات شدیم همچنین به سبب همدلی و مشارکت خوب بین بخش خصوصی و دولتی در استان مرکزی، شورای سیاستگذاری سنگ استان با حضور پررنگ بخش خصوصی و دولتی برگزار می شود که نشان‌ از همکاری و هم‌فکری این 2 بخش دارد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در آخرین حضور خود در استان، حوزه صنعت و معدن استان مرکزی را الگویی برای برطرف کردن مشکلات این حوزه در کشور عنوان کرد.

    حاجی‌پور بیان کرد: در نمایشگاه کنونی 200 معدن مطرح کشور از 18 استان، 20 شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه سنگ و فرآوری سنگ، 70 شرکت تولیدکننده فعال در ساخت و تعمیر فرآورده‌ها و دستگاه‌ها و ماشین‌آلات حوزه سنگ و فرآوری سنگ حضور دارند.

    وی ادامه داد: با توجه به جایگاه خوب استان در حوزه سنگ، می‌توان با سیاستگذاری مناسب جایگاه خوب استان را در حوزه سنگ حفظ و تقویت کرد.

    وی تصریح کرد: استفاده از ضایعات و باطله‌های سنگ یکی از امور مورد نظر در استان است که در این زمینه مطالعات و پژوهش‌هایی صورت گرفته است.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر